Gå til innhold

G30, aktive krengningsstabilisatorer??


OMyren
 Share

Anbefalte innlegg

28 minutter siden, Evopower skrev:

Adaptive knappen er vel bare at bilen selv velger comfort eller sport ut ifra hbordan bilen leser ditt kjlremønster, og velger rett program til "rett" tid

Du har ikke den knappen med mindre du har adaptive dempere i G20/G30 så vidt meg bekjent. Men det er som nevnt vesentlig forskjell på dynamiske dempere og adaptive drive. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, fupsaker skrev:

Du har ikke den knappen med mindre du har adaptive dempere i G20/G30 så vidt meg bekjent. Men det er som nevnt vesentlig forskjell på dynamiske dempere og adaptive drive. :) 

Ja stemmer. Den knappen er vel kun ilag med edc dempere slik jeg har forstått, men det betyr ikke at man har aktive stabstag likevel

Endret av Evopower
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sjekket delekatalogen på g30 og g31, etter aktive stabstag. Og til min store overraskelse så har ikke g3x noen av delene.

Sjekket g3x, 2016 og 2020 med og uten X. Dog bare på 530i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Otis skrev:

Jeg sjekket delekatalogen på g30 og g31, etter aktive stabstag. Og til min store overraskelse så har ikke g3x noen av delene.

Sjekket g3x, 2016 og 2020 med og uten X. Dog bare på 530i.

Adaptive drive, kode 2VA, finnes bare til 6 syl modeller, altså 530d og 540i/d. Til M550i/d fikk man Adaptive M suspension Professional, kode 2VW. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...