leovinar Skrevet Februar 23, 2021 Share Skrevet Februar 23, 2021 Hei! Har en bmw e90 2006 modell der ccc enheten straks tar kveld og jeg lurer på om noen der ute har peiling på hva bmw ska ha for å fikse ccc enheten? har hørt at det er pant på de hos bmw men hvor mye på jeg cashe ut for å få fiksa min ccc? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Februar 23, 2021 Share Skrevet Februar 23, 2021 En CCC Navi proff ny hos bmw koster ca 16 tusen kr. Det er bytte enhet. Du finner garantert en brukt på Finn eller eBay. Koed selger også brukte for 6-7 tusen kr, men det er litt dyrt vi jeg si. Ny/brukt enhet må kodes inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 23, 2021 Share Skrevet Februar 23, 2021 Er en kar som reparerer ccc, Jacek? Tror han opererer på finn, etter hva jeg husker. Ny enhet pluss jobb inne hos bmw koster sannsynlig mer enn bilen er verdt Otis og E.C. reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Februar 23, 2021 Share Skrevet Februar 23, 2021 https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=108912173 Han har fått en del bra feedback på Facebook. Otis og BMWlog reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå