MrVappe Skrevet Mars 14, 2021 Share Skrevet Mars 14, 2021 Hei, har lyst til å installe ladetrykk måler i E61en. Er en 525d fra 2005. Og lurer på hvor jeg kan få kjøpt en vacuum barb fitting, slik som på bildet. Lurer på hvor i Norge jeg kan få kjøpt dette? Finner det ikke på noen butikker. Og hvor kan jeg lodde til slik at den får lys, kunne lysbryteren funket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Mars 14, 2021 Share Skrevet Mars 14, 2021 Du får det nok på Tess, strøm kan du stjele mange steder, f.eks fra sigarettenneren. Et annet alternativ er kanskje en obd2-adapter og en app. Bilen måler nemlig ladetrykk allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Mars 15, 2021 Share Skrevet Mars 15, 2021 En slik slangenippel med gjenger finnes på de fleste rørgrossistene i norge og på Tess. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flataas Skrevet Mars 15, 2021 Share Skrevet Mars 15, 2021 Bare å kjøpe EGR kit fra @TRF så får du uttak for slikt og fjernet egr i samme slengen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå