Erik1233458 Skrevet Mai 28, 2021 Share Skrevet Mai 28, 2021 Hei bimmers, i februar i år ble jeg påkjørt bakfra og endte med ny bakre støtfanger på forsikring. I riktig lys ser man at fargen ikke matcher med resten av bilen, men fargen ser helt lik ut i de aller fleste lys. Er dette noe jeg kan kreve å få utbedret? Lakkeringen ble gjort på et BMW skadesenter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mai 28, 2021 Share Skrevet Mai 28, 2021 Det ville jeg krevd å få gjort på nytt ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 28, 2021 Share Skrevet Mai 28, 2021 Visstnok vanskelig å treffe på sort og spesielt når det er tilstøtende flate til et annet materiale (plast mot metall). Men jeg ville absolutt tatt dette opp med verkstedet. Burde nok i tillegg vært skygget ut til tilstøtende flater. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Lusk Skrevet Mai 28, 2021 Share Skrevet Mai 28, 2021 Har vært borti lignende, det ble en omfattende lakkjobb å få dette bra, blant annet måtte også sideskjermene bak lakkeres for å jevne ut det visuelle inntrykket. Det kan fort bli løsningen i ditt tilfelle også. Noe å være oppmerksom på da er at BMWs rustgaranti opphører på opplakkerte flater. Kanskje er det bedre å bare godta det slik, enn at du ikke får dekket rust i hjulbuene om et par år? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik1233458 Skrevet Mai 28, 2021 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2021 Takk for svar. Da er planen å ta en samtale med verksted å se hva de har å si. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 31, 2021 Share Skrevet Mai 31, 2021 (endret) Er dette bildet tatt med sollys som kommer inn via vindu? Karbonsort må være en av de verste fargene å både matche og holde pen/ripefri. Har selv sett flere slike eksempler på opplakkerte paneler i denne fargen. Hadde inne 3 stk med kort mellomrom for lakkbehandling, og alle tre hadde opplakkerte felt som jeg kunne se veldig godt i visst lys. Ute i direkte sollys så man ingenting. Uansett så ville jeg tatt en prat med de. Endret Mai 31, 2021 av StigJ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå