oab-1966 Skrevet Juni 29, 2021 Share Skrevet Juni 29, 2021 (endret) Jeg har en 535d lci e60 som er trimmet med steg 2, downpipe, større intercooler, egr-off. Jeg har planer å sveise på raka rør hele veien fra downpipen. Jeg har sett på youtube der sånne biler kjører rundt med raka rør, det låter fint. Hva sier biltilsynet om raka rør, vil det bråke mer enn en viss desibelgrense?? Blir det noen effektøkning når man tar vekk begge pottene når bilen er trimmet fra før av? Endret Juni 29, 2021 av oab-1966 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 29, 2021 Share Skrevet Juni 29, 2021 Biltilsynet har du lite å gjøre hos med mindre du blir kalt inn til teknisk kontroll/visning, men bilen vil ikke/skal ikke gå igjennom en EU-kontroll med modifisert eksos. Downpipe osv er heller ikke lov. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Juni 29, 2021 Share Skrevet Juni 29, 2021 Du greier neppe db-kravet oppgitt i vognkortet med rakrør, du greier muligens ikke utslippskravet pga trimming og det er i utgangspunktet nok for å felle deg på PKK. Hvor mange anmerkninger de gir deg totalt vet jeg ikke, worst case må du vise bilen hos SVV i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 29, 2021 Share Skrevet Juni 29, 2021 Greit nok at du har trimma bilen veldig godt, bla med downpipe osv. Men dropp rakarør, det kommer til å være som ett fluepapir for Biltilsyn eller politi. Så tar de en kikk under panseret ditt så må du fjerne alt. Du trenger jo ikke å "annonsere" at mye er tukla med 😅 Peak reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Juni 29, 2021 Share Skrevet Juni 29, 2021 Se til @Tollefsen sin tråd om du er ute etter å få noe bra ut av et 35d oppsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå