sst079 Skrevet Juli 26, 2021 Share Skrevet Juli 26, 2021 Man hører/leser så forskjellig fra folk med erfaring fra forskjellige Trafikkstasjoner. Noen er håpløst pirkete, mens andre er litt mere «runde i kantene». I mitt tilfelle skal jeg godkjenne en importert E39. Alt er på stell, bortsett fra camber foran som er såvidt utenfor måleområdet (altså rød). I forhold til å bestille time til dette, var Hønefoss de som hadde ledig tid først. Noen som har vært borti disse gutta, og isåfall hvilken «sjanger» faller de innunder?😅 Takker for tilbakemeldinger! Ingvaldsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Juli 26, 2021 Share Skrevet Juli 26, 2021 Tror ikke at du behøver å ta sorgene på forskudd, jeg har godkjent bil med senkesett og litt røde tall helt uten problemer. sst079 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Juli 26, 2021 Share Skrevet Juli 26, 2021 Det er nok ikke første gang kontrollør er borti en BMW, så han er nok klar over at camber i rødt er helt vanlig på BMW. Plankekjøring det her. sst079 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 26, 2021 Share Skrevet Juli 26, 2021 Jeg vil anbefale Drammen Trafikkstasjon, her har de en litt mer edruelig tilnærming til ting. Jeg kjører fra Arendal for å godkjenne bilene i Drammen, så bor du sentralt på Østlandet så ville jeg vurdert det. sst079 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sst079 Skrevet Juli 26, 2021 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2021 Takk, gutter! Jeg har ikke gjort dette før, så var litt halvnervøs for hvordan de ville se på dette. Men da tar jeg det med ro og satser på norske skilter snart. Evt. booke om timen til Drammen😁 Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå