Marcus99 Skrevet August 7, 2021 Share Skrevet August 7, 2021 Hva må gjøres for å få rundt 300 hk i facelift e61 525d? Tåler girkassen dette da dette er den «lille» har fra før steg 1 og 250 hk og 500nm. monteres downpipe nå. hva kan jeg evt håpe på med sportsfilter og downpipe? takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet August 7, 2021 Share Skrevet August 7, 2021 Ser tabeller på at du kan regne med 265hk/550nm ca. For å nå 300 tallet må du nok påregne annen turbo og kanskje andre dyser. Sportsfilter har liten gevinst på disse vil jeg tro, men downpipe gjør en del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet August 7, 2021 Share Skrevet August 7, 2021 Som Evopower sier så stopper det på 265hk sånn ca. Skal du videre opp så må du til med å bytte turbo og eller dyser. En proff tuner legger dreiemoment slik at det er tilpasset girkasse. https://www.quickfix.no/services Marius2002 og TRF reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet August 7, 2021 Share Skrevet August 7, 2021 Kassen vil nok tåle det så lenge tuningen er skikkelig (noe den er hvis du går for TRF), samt at du vedlikeholder kassen (oljeskift samt nye tetninger mellom ventilhus) og ikke mishandler den. Men den er helt klart en ting som begrenser hva du kan oppnå med motoren. TRF og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530xd450hp Skrevet August 27, 2021 Share Skrevet August 27, 2021 jeg klarte 280 ish på 525d facelift med intercooler, friske dyser, og frisk turbo. Mer realistisk av vanlige tunere er rundt en 265hk. Du kan sende meg en melding for diverse deler/tuning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå