strukt Skrevet August 19, 2021 Share Skrevet August 19, 2021 (endret) Da fikk jeg muligheten å prøvekjøre iX3. Takk til Sulland i Trondheim. Ville i utgangspunktet prøve den for å se hvordan tre minde mennesker har det i baksetet. Da det er en X3, og jeg har en eldre 5-serie 2007 tenkte jeg det var litt trangt om plassen i en 2021 X3. Men her ser det ut som at plassen er bra! Rekkevidde, lading, og slike ting har jeg ikke testet. Det har mange andre allerede gjort og her vet vi jo at rekkevidde er ganske grei i denne. Kjørte jeg pent og i eco pro så jeg km stand gå opp en gang. Ellers så kjenner man at det er en tung bil, særlig i svingene, men det var morsomt å kjøre bakhjulstrekk igjen! Med det sagt, prøvde en tur uten kone og barn og dro på litt i krappe svinger. Gikk helt greit, men en sportsbil, det er det ikke. Det hjelper dog med å ha batteripakken langt nede. Dette er en komfortabel familiebil, som går på batteri. Opplevd kvalitet innvendig er som forventet av BMW, man tenker ikke helt over at det er en elbil man kjører synes jeg. Ikke varme i ratt, eller større skjerm på den jeg prøvde. Men det kommer på faceliften som produseres nå. Tenker be om tillbud fra Sulland på fullt utstyrt facelift, så får vi se hva prisen blir. Hvis du lurer på noe så spør i vei, skal prøve å svare så godt jeg kan. Endret August 19, 2021 av strukt Skulebollen, fupsaker, mslello og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 19, 2021 Share Skrevet August 19, 2021 Artig å se! Kanskje det blir bytte før årsskiftet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
strukt Skrevet August 19, 2021 Forfatter Share Skrevet August 19, 2021 (endret) Facelift må man vente til årsskiftet med å få levert ifølge en selger på Sulland, dersom man bestiller nå. Så noe leveringstid er det nok ja. Er man heldig: juletider. Ganske så perfekt størrelse på den egentlig. Gikk akkurat inn i garasjen så man slipper slanke seg 25kg for å komme seg ut av bilen. Endret August 19, 2021 av strukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet August 19, 2021 Share Skrevet August 19, 2021 Finnes et par tråder om denne bilen av eksisterende eiere. Så kanskje det er du som lurer på noe?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maverick2002 Skrevet August 20, 2021 Share Skrevet August 20, 2021 Vurderte IX3 jeg også, men fant ut at maks tilhengervekt er 750 kg? Skjønner ikke helt hvorfor, men det gjør hvertfall at dette ikke blir et alternativ for meg dessverre.☹️ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå