Daniel. Skrevet August 25, 2021 Share Skrevet August 25, 2021 (endret) Man har vel ikke hatt et fullbyrdet F11 eierskap uten problemer med nivåreguleringen? 😄 Opplever at min legger seg nedpå bak over natten. F.eks jeg parkerte den rundt kl 20 i går kveld, og i dag kl 8 så var den siget ned. Virker ikke som den ligger seg helt ned, sammenlignet med andre F11 jeg har sett. Ser ut til at begge sider ligger likt. Kan begge sider ligge seg ned selv om det bare er én belg som lekker, eller kan dette tyde på lekkasje i begge, eller et annet problem? Løfter seg opp rimelig kjapt og holder seg oppe i flere timer, så er ikke noe svær lekkasje i hvertfall 🤔 Endret September 25, 2021 av Daniel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 25, 2021 Share Skrevet August 25, 2021 Felles for begge sider er kompressor eller ventilblokk. Ville ha startet der. Jeg kan ikke se for meg at det er sensor feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet August 25, 2021 Forfatter Share Skrevet August 25, 2021 1 time siden, Otis skrev: Felles for begge sider er kompressor eller ventilblokk. Ville ha startet der. Jeg kan ikke se for meg at det er sensor feil. Kan dette testes på noe måte uten å måtte bytte de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 25, 2021 Share Skrevet August 25, 2021 Såpe vann og evt demontere å teste det med trykkluft på en finurlig måte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet August 25, 2021 Share Skrevet August 25, 2021 Må få lagd tråd på innkjøpet. Nysgjerrig på om du fant en som hadde det nødvendige. Begynte å sikle litt på f11 selv om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mons1 Skrevet August 26, 2021 Share Skrevet August 26, 2021 (endret) Her er et godt tips: Gå til eBay og søk opp kompressor + 2stk luftbelger for F11. Prod-nummer finnes på Realoem.com Bestill og bytt. Belgene varer ikke lenger enn 5 år uansett og kompressoren har et tørrstoff inni seg som går i metning etter 5-6 år og da begynner div ting å ruste innvendig. Jeg fikk tak i begge belger for 800kr fra England og en kina-kompressor som er prikk lik den originale til 3000kr (ny). Byttet disse og vips var det ikke mer problemer. Endret August 26, 2021 av Mons1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet September 25, 2021 Forfatter Share Skrevet September 25, 2021 Så var det meg og denne fantastiske hukommelsen min........ Helt glemt at jeg lagde denne tråden. Begge belgene ble byttet, og nå siger den ikke ned lengre. 👍 Reef89 og mslello reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå