turbohaugen Skrevet Juni 13, 2022 Forfatter Skrevet Juni 13, 2022 Har egentlig ikke ord for hvor fornøyd jeg blir av å montere mer å mer på denna😍😁👌 mr.Wreckless og skoglund reagerte på dette 2
turbohaugen Skrevet Juni 20, 2022 Forfatter Skrevet Juni 20, 2022 Går sakte men sikkert framover med M3 men ikke noe som er no interesant å dokumentere😅 -Var å handla meg en liten sommerbil idag så jeg har en ekstra bil å bruke fram til m3 er ferdig, er riktig nok bare en 320 med automat, men bilen var i såpass bra stand så jeg kjøpte den, bilen har gått bare 163k km også, men må nok få ei manuell kasse og litt smått etterhvert denna å om jeg beholder den😊👍 mathiseeen, Ampera, M-jakob og 4 andre reagerte på dette 7
M-jakob Skrevet Juni 26, 2022 Skrevet Juni 26, 2022 Det her så jo ut som en veldig fin sommerbil ja. En sånn cupe kunne jeg å tenkt meg. Ser veldig mange av disse er "oppbrukt". Så bare å nyte den der frem til den andre er klar. hehe
turbohaugen Skrevet September 11, 2022 Forfatter Skrevet September 11, 2022 Har hatt litt lang sommerferie, så bilen har egentlig bare stått på stedet hvil i sommer, men nå er det på tide å begynne litt igjen, nå står bilen for første gang nede på hjula på den tia jeg har hatt den😁😁😁 da jeg kjøpte den så kom karosseriet uten understell å alt, så å se den nede på hjula nå var en god følelse😁 litt støvete så må trilles ut å få en skikkelig vask😅🙈 Ampera, Olaandref, Dusy og 2 andre reagerte på dette 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå