Klaudi Skrevet August 28, 2021 Share Skrevet August 28, 2021 Er det noe mulighet å få kjørelys på ledlampene som sitter på bakluka? 2004 mod e61, ledlampene satt på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet August 28, 2021 Share Skrevet August 28, 2021 Normalt sett ikke, men noe har stjålet strøm fra skiltlys. Spørs hvordan lykta er laget. Innerste lamper lyser normalt sett ikke på disse om jeg husker korrekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 28, 2021 Share Skrevet August 28, 2021 De innerste lyktene skal lyse ja. Om de ikke gjør det, er det en feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet August 28, 2021 Share Skrevet August 28, 2021 Mener å ha sett de av, må vel se på egen bil i morgen. Mulig lykta er koblet opp på noe funky vis når det normalt ikke er LED der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klaudi Skrevet August 28, 2021 Forfatter Share Skrevet August 28, 2021 (endret) På 28.8.2021 den 23.05, E.C. skrev: Normalt sett ikke, men noe har stjålet strøm fra skiltlys. Spørs hvordan lykta er laget. Innerste lamper lyser normalt sett ikke på disse om jeg husker korrekt. Tror det må hentes strøm fra typ den andre baklampa eller skiltlys. Men prøvde på bilen til en kamerat og da lyste det dobbelt så sterkt i led’en når jeg henta strøm fra skiltlysene. Endret August 30, 2021 av Klaudi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klaudi Skrevet August 28, 2021 Forfatter Share Skrevet August 28, 2021 25 minutter siden, Otis skrev: De innerste lyktene skal lyse ja. Om de ikke gjør det, er det en feil. Nja, kan være. Men nå er det 2 biler med samme problem og han kjøpte flunka nye baklamper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klaudi Skrevet August 28, 2021 Forfatter Share Skrevet August 28, 2021 15 minutter siden, E.C. skrev: Mener å ha sett de av, må vel se på egen bil i morgen. Mulig lykta er koblet opp på noe funky vis når det normalt ikke er LED der. Tror du er inne på noe, fint om du sjekker opp og gir tilbakemelding om «løsningen» Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet August 28, 2021 Share Skrevet August 28, 2021 @Otis hadde vel en LCI, der lyser disse. Jeg mener bestemt at de indre ikke lyser på pre-LCI, derav en del tull når folk skal gjøre retrofit av LED halvveis og trekker kabler her og der, men jeg skal verifisere hvordan det ser ut på min i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet August 29, 2021 Share Skrevet August 29, 2021 Lyser kun på ytre på pre-LCI så de som ettermonterer LCI-lamper henter strøm fra et annet sted. Skiltlysa er mye brukt tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 29, 2021 Share Skrevet August 29, 2021 På bildet til til trådstarter så er det jo ettermontert noe jalla LED uorginalt. orginale facelift LCI lykter har kjørelys på begge lampene. skal du har kjørelys på de, må du nok koble om. Hente strøm fra sklitlys er jo dårlig idè da disse de avslått på dagtid i DRL modus med bryter i A. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klaudi Skrevet August 29, 2021 Forfatter Share Skrevet August 29, 2021 12 timer siden, FredrikE24 skrev: Lyser kun på ytre på pre-LCI så de som ettermonterer LCI-lamper henter strøm fra et annet sted. Skiltlysa er mye brukt tror jeg. Stemmer nokk det ja, men om det blir hentet strøm fra skiltlys så lyser fortsatt de indre lampene dobbelt så sterkt i forhold til ytre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klaudi Skrevet August 29, 2021 Forfatter Share Skrevet August 29, 2021 (endret) 10 timer siden, Reef89 skrev: På bildet til til trådstarter så er det jo ettermontert noe jalla LED uorginalt. orginale facelift LCI lykter har kjørelys på begge lampene. skal du har kjørelys på de, må du nok koble om. Hente strøm fra sklitlys er jo dårlig idè da disse de avslått på dagtid i DRL modus med bryter i A. Jalla og jalla same shit. Er vel noe med pre og facelift vel, spørsmålet er hvordan er det å koble opp kjørelys på indre led lampene når bilen er pre. Endret August 29, 2021 av Klaudi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet August 29, 2021 Share Skrevet August 29, 2021 17 timer siden, Reef89 skrev: På bildet til til trådstarter så er det jo ettermontert noe jalla LED uorginalt. orginale facelift LCI lykter har kjørelys på begge lampene. skal du har kjørelys på de, må du nok koble om. Hente strøm fra sklitlys er jo dårlig idè da disse de avslått på dagtid i DRL modus med bryter i A. Pre-LCI har vel ikke DRL. Lyser kontinuerlig i mine skiltlys såvidt jeg har sett. Nå bruker jeg imidlertid aldri auto-innstillingen. Kjører kun med Xenon-lampene tent i mørket. Når det gjelder styrke, så er det sikkert PWM som er årsaken, en annen duty-cycle på skiltlysa fremfor kjørelysene. Men dette er jo en vanlig mod, så burde være flust med løsninger liggende på nett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet August 29, 2021 Share Skrevet August 29, 2021 Jeg kjører heller ikke auto. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet August 29, 2021 Share Skrevet August 29, 2021 (endret) Har faktisk vurdert LCI-lamper på min bil selv da de er krakkelerte og den ene på luka sikkert har vært fuktig lenge og har et litt matt belegg på innnsiden. Men jeg prioriterer ikke pengebruk på slike unødvendigheter(i mine øyne). Men vi får se. Har imidlertid sett mange montere hella-lamper hvor man har brukt skiltlys og dette har funka fint.. Endret August 29, 2021 av FredrikE24 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå