BrokeBoi Skrevet September 2, 2021 Share Skrevet September 2, 2021 Flere av mine ConnectedDrive tjenester utløp for litt over en måned sida. Først nå har jeg tatt meg bryet med å fornye noen av tjenestene, deriblant BMW Online, men ingenting ser ut til å fungere. BMW sendte meg en bekreftelse i går om at tjenesten nå kunne benyttes, men jeg får bare opp følgende melding når jeg går inn på ConnectedDrive: "BMW ConnectedDrive Store er ikke lenger tilgjengelig i bilen." Har noen andre hatt dette problemet tidligere? Legger også ved et skjermbilde av hva jeg har tilgjengelig. Det ser ikke ut til at jeg mangler noe for å bruke BMW Online? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet September 2, 2021 Share Skrevet September 2, 2021 Mener jeg engang måtte gå på "ConnectedDrive" på meny og velge "Update Services" eller noe i den retningen er. Da kobler bilen seg opp for å sjekke hva du har av tjenester. Dette var på en bil med CIC så kan sikkert ha endret seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet September 2, 2021 Share Skrevet September 2, 2021 2 timer siden, BrokeBoi skrev: Flere av mine ConnectedDrive tjenester utløp for litt over en måned sida. Først nå har jeg tatt meg bryet med å fornye noen av tjenestene, deriblant BMW Online, men ingenting ser ut til å fungere. BMW sendte meg en bekreftelse i går om at tjenesten nå kunne benyttes, men jeg får bare opp følgende melding når jeg går inn på ConnectedDrive: "BMW ConnectedDrive Store er ikke lenger tilgjengelig i bilen." Har noen andre hatt dette problemet tidligere? Legger også ved et skjermbilde av hva jeg har tilgjengelig. Det ser ikke ut til at jeg mangler noe for å bruke BMW Online? Jeg har en sak gående med BMW i Tyskland angående dette, har fått flere mailer om at de jobber med saken og skal komme tilbake. Saken ligger også hos BMW forhandler som har dialog med Tyskland. En av problemene er at appen ikke viser posisjon til bilen. Denne saken har jeg hatt gående hos BMW ConnectedDriv nå i over 3 mnd. Har mottatt flere meldinger om at de kommer tilbake når de har løst dette. Når begge apper var oppe og gikk, fikk jeg kontakt med bilen, ny app klarer ikke å kommunisere med bilen, sende meldinger til bilen fungerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T-H Skrevet September 2, 2021 Share Skrevet September 2, 2021 Jeg har fått samme melding. Vet ikke hva eller hvorfor det har skjedd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet September 2, 2021 Share Skrevet September 2, 2021 Samme her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet September 2, 2021 Share Skrevet September 2, 2021 Oppdatere online utføres slik: Vi anbefaler deg å oppdatere online tjenestene i bilen. Det gjør du slik: Oppdatere Online tjenester i bilen: 1) Naviger til "ConnectedDrive" -menyen på bilens skjermbilde 2) Trykk på "Option" -knappen på iDrive-kontrolleren 3) Velg alternativet "Oppdatere BMW tjenester". 4) Vent på statusmeldingen "Overfør data ..." for å bytte til "Dataoverføring fullført" (dette kan ta flere minutter), og trykk deretter på "OK" Dersom problemet vedvarer, vennligst kom tilbake til oss så skal vi se nærmere på saken. Her er siste svar jeg fikk fra BMW. Grunnet dagens situasjon samt ferier, så opplever vi stor pågang og forventet svartid er derfor lengre enn normalt. Beklager ulempen dette eventuelt medfører. Våre teknikere holder fortsatt på å undersøke problemet, og vi venter på svar fra de. Vi beklager for den lange behandlingstiden, men vi kommer tilbake til deg så fort vi får et svar fra våre teknikere. BrokeBoi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BrokeBoi Skrevet September 2, 2021 Forfatter Share Skrevet September 2, 2021 13 minutes ago, Ampera said: Oppdatere online utføres slik: Vi anbefaler deg å oppdatere online tjenestene i bilen. Det gjør du slik: Oppdatere Online tjenester i bilen: 1) Naviger til "ConnectedDrive" -menyen på bilens skjermbilde 2) Trykk på "Option" -knappen på iDrive-kontrolleren 3) Velg alternativet "Oppdatere BMW tjenester". 4) Vent på statusmeldingen "Overfør data ..." for å bytte til "Dataoverføring fullført" (dette kan ta flere minutter), og trykk deretter på "OK" Dersom problemet vedvarer, vennligst kom tilbake til oss så skal vi se nærmere på saken. Her er siste svar jeg fikk fra BMW. Grunnet dagens situasjon samt ferier, så opplever vi stor pågang og forventet svartid er derfor lengre enn normalt. Beklager ulempen dette eventuelt medfører. Våre teknikere holder fortsatt på å undersøke problemet, og vi venter på svar fra de. Vi beklager for den lange behandlingstiden, men vi kommer tilbake til deg så fort vi får et svar fra våre teknikere. Dette løste problemet for meg 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet September 13, 2021 Share Skrevet September 13, 2021 Å oppdatere bmw tjenester fungerte ikke for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet September 13, 2021 Share Skrevet September 13, 2021 17 minutter siden, Ingvaldsen skrev: Å oppdatere bmw tjenester fungerte ikke for meg De har enda ikke orden på dette, jeg venter fremdeles på tilbakemelding på oppdateringer, så det gjelder nok alle som har forrige generasjon. Fikk for noen dager siden følgende angående sak som går. Våre teknikere holder fortsatt på å undersøke problemet, og vi venter på svar fra de. Vi beklager for den lange behandlingstiden, men vi kommer tilbake til deg så fort vi får et svar fra våre teknikere. Ingvaldsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå