Vigdal Skrevet September 3, 2021 Share Skrevet September 3, 2021 Hei og god dag! jeg og et par kompiser kom på her om dagen at vi skulle kappe av bakerste muffler på min 525d. etter vi kappet denne så var det ingen forskjell på verken lyd eller effekt, men vi la også merke til at eksosen ikke når helt ut av eksos potten. Nå har jeg kjørt med det i ca en uke og det virker som at bilen er bipolar, fordi noen ganger så kommer den dype lyden jeg vil ha og noen ganger ikke, bilen yter mye bedre når den dype lyden kommer. har en video av et sted på eksosen, men er fortsatt usikker på om det er feilen! Takk for svar som kommer inn:) IMG_1702.MP4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 3, 2021 Share Skrevet September 3, 2021 Det du beskriver er vel kanskje DPF regenerering? Og da kommer følelsen av effekt snikende? Ellers er det jo faktisk ikke mulig at effekten kommer og går, om du ikke har en feil på motoren din. Og eksos kan ikke gå noen andre plasser, om du ikke har en pre-lci med sprekk i eksosmanifolden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Noclue90 Skrevet November 8, 2023 Share Skrevet November 8, 2023 Hadde ikke eksosen kommet ut hadde det nok blitt hardt for motoren din å gå Olaandref reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet November 9, 2023 Share Skrevet November 9, 2023 Man får ca 125hk ekstra pr muffler man kapper av så her må dere ha gjort noe feil. Kan det tenkes at dere kappet bak og ikke foran den, da vil kanskje også eksosen gå fremover og ikke bak? Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå