drturbo Skrevet September 14, 2021 Share Skrevet September 14, 2021 Snublet over «yet another» prosjekt forlenden. En to eiers 318is coupe med skinn, sperre og manuelt gir. Levert ny i Norge. Møkkete og muggen på ekte. Litt hjemmefikset rustreparasjoner, men det kan jeg tåle for en tusenlapp mer enn vrakpanten. Dette er et fint, komplett og ikke ihjelskrudd prosjekt som tåler å lagres tørt en stund til. Personlig mener jeg at e36 coupe er en veldig pen og flott designet bil, så denne skal holdes så original som mulig. IMG_6429.MOV ///M-ini95, sveigis, Sjakalen og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet September 15, 2021 Share Skrevet September 15, 2021 Se der! Skal bli kjekt å følge ett e36 prosjekt 😊👍 sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune-K Skrevet September 15, 2021 Share Skrevet September 15, 2021 E36 coupe er pent og den motoren er et lite smykke. sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet September 15, 2021 Share Skrevet September 15, 2021 Her er det bare å gratulere og ikke minst på tide med et nytt e36 prosjekt tråd. Som Rune nevner ,er dette fine biler som har holdt seg godt og tålt tidens tann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet September 15, 2021 Forfatter Share Skrevet September 15, 2021 Takktakktakk for fine ord. Siden både bilen og jeg er gammel, så blir det ikke «pimp my ride» mode på denne. Et moderat coilover sett, originale 17» og en M front tenker jeg holder for denne. BjornarHS og sveigis reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå