Mr. Erling Skrevet September 25, 2021 Share Skrevet September 25, 2021 Hei, - noen som har tips / erfaring med lettest å komme til med ''tørke-kluten'' innvendig bakrute på en 6-serie? Den bakruta er svært avlang og trang.🤨 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet September 25, 2021 Share Skrevet September 25, 2021 Denne eller tilsvarende : https://www.jula.no/catalog/bil-og-garasje/bilpleie/bilvask/vindusrengjoring/bilrutevasker-629212?gclid=EAIaIQobChMIw5Pq1cya8wIVGwfmCh2cJgHmEAQYDiABEgIE9vD_BwE&gclsrc=aw.ds Marius2002 og Mr. Erling reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 25, 2021 Share Skrevet September 25, 2021 (endret) Som nevnt over bruker jeg noenlunde det samme. Denne er fra Wish. Helt konge til vindusvask inne og ute. Kostet 54.- inkl. frakt og puten vaskes lett i maskin. Endret September 25, 2021 av Reef89 Mr. Erling og Ingvaldsen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Erling Skrevet September 29, 2021 Forfatter Share Skrevet September 29, 2021 (endret) På 25.9.2021 den 21.33, Reef89 skrev: Som nevnt over bruker jeg noenlunde det samme. Denne er fra Wish. Helt konge til vindusvask inne og ute. Kostet 54.- inkl. frakt og puten vaskes lett i maskin. Glimrende @Kjennern og @Reef89, men er den buet i formen? Kjøpte en lignende på Jula, som var hard og plan - rett, slik at det var ikke noe tess til bruk på den stert buede bakruta Endret September 29, 2021 av Mr. Erling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 29, 2021 Share Skrevet September 29, 2021 Den jeg linker til er hengslet, men kan ikke vris til siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå