Gå til innhold

F11 520d lci trygt kjøp?


viggo E34
 Share

Anbefalte innlegg

Når spørsmålet stilles (F11 et trygt kjøp?) og det linkes til en udefinert bil med høy km stand til en lav pris med en motor som har et dårlig rykte…

Skal du ha en skikkelig bil uansett hva, kan du ikke se på den billigste bilen og hvertfall ikke om du ønsker et fornuftig  og relativt forutsigbart bilhold. 
Ser du på en slik bil MÅ du forvente endel påkost og helst kunne skru litt selv.

Et par år med denne bilen, koster deg fort 50k tipper jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Var avgårde å så på nevnte bil, samt en 11mod 525xd.

Lyttet etter kjederakkel men hørte ingenting å bil var veldig fin å kjøre, etterspurte ang register og fikk beskjed at det var innspisert med kamera osv og funnet i orden. Disse med motorkode n47T som skal jo være utbedret men man vet jo aldrig da 😬

Merket meg og at den var mye stillere innvendig kontra pre lci 525xd, om dette skyldes dekk eller drivlinje støy eller generelt bedre støydemping er ikke godt å si. Men merket meg at den ligger på behagelig turtall takket være den 8trins automatkassa å ikke blir masete, selv om jeg fort forlokkes av 6er kontra 4er🙈  

Men alt i alt virket den helt kurrant, tidligere eid av eldre dame oppe i Rørvik som har fulgt opp servicene på den.

Men har vel foreløpig delvis lagt denne fra meg da Caravelle lang type er innkjøpt som hoved familiefarkost...

 

Endret av viggo E34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...