Quadrum Skrevet Oktober 30, 2021 Share Skrevet Oktober 30, 2021 (endret) Hei Noen i Rogaland som klarer å montere på angel eyes på bmw'en min? Betaler gjerne om det trengs Endret Oktober 30, 2021 av Quadrum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 30, 2021 Share Skrevet Oktober 30, 2021 Det klarer du, er ekstremt enkelt Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quadrum Skrevet Oktober 30, 2021 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2021 9 minutter siden, Reef89 skrev: Det klarer du, er ekstremt enkelt Har prøvd og har fått litt problemer, lyktene har aldri blitt tatt ut så har vært litt vanskelig. Spessielt med facelift, og har isje skikkelig verktøy😅 Skal prøve meg litt og ser om eg kan få det te Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Oktober 30, 2021 Share Skrevet Oktober 30, 2021 Hvis du har coupe facelift e46 må du ut med hele lykta og bake den i ovnen eller varme opp limet rundt glasset med varmepistol. Facelift sedan og touring er rett fram som i videoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quadrum Skrevet Oktober 30, 2021 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2021 2 minutter siden, Slavearbeider'n skrev: Hvis du har coupe facelift e46 må du ut med hele lykta og bake den i ovnen eller varme opp limet rundt glasset med varmepistol. Facelift sedan og touring er rett fram som i videoen Takk! Har en sedan, sleit bare veldig å få ut blink lysene og der spylevæsken kommer ut på lyktene, brukte litt makt for å prøva å få de ut til ingen suksess 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Oktober 30, 2021 Share Skrevet Oktober 30, 2021 Du må dra ut lista under lykta der også dekslet til lyktespylerne sitter. Lista er klipsa fast i glasset. Bare å bende på de ulike festene så kommer lista av. Det er så enkelt at jeg kan gjøre den opperasjonen i blinde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quadrum Skrevet Oktober 30, 2021 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2021 50 minutter siden, Slavearbeider'n skrev: Du må dra ut lista under lykta der også dekslet til lyktespylerne sitter. Lista er klipsa fast i glasset. Bare å bende på de ulike festene så kommer lista av. Det er så enkelt at jeg kan gjøre den opperasjonen i blinde Takk, er ny til modifisering osv av bil 😅 men skal prøve, takk for hjelpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 30, 2021 Share Skrevet Oktober 30, 2021 Lyktene er festet med etpar skruer som er vanskelige å se og enkle å miste når man skrue de ut, alle er 10mm hvis jeg husker rett. Så ha forlenger og papir til å putte inni pipa tilgengelig når du skrur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 31, 2021 Share Skrevet Oktober 31, 2021 Trenger ikke å gjøre det vanskligere enn det er vel, jeg har montert slikt på 3 stk. E46 og har aldri løsnet/tatt ut lyktene. Han gjør jo ikke det på videoen heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå