Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei :)

Noen i Rogaland som klarer å montere på angel eyes på bmw'en min? Betaler gjerne om det trengs :)

Endret av Quadrum
Skrevet
9 minutter siden, Reef89 skrev:

Det klarer du, er ekstremt enkelt :)

Har prøvd og har fått litt problemer, lyktene har aldri blitt tatt ut så har vært litt vanskelig. Spessielt med facelift, og har isje skikkelig verktøy😅

Skal prøve meg litt og ser om eg kan få det te

Skrevet

Hvis du har coupe facelift e46 må du ut med hele lykta og bake den i ovnen eller varme opp limet rundt glasset med varmepistol. Facelift sedan og touring er rett fram som i videoen

Skrevet
2 minutter siden, Slavearbeider'n skrev:

Hvis du har coupe facelift e46 må du ut med hele lykta og bake den i ovnen eller varme opp limet rundt glasset med varmepistol. Facelift sedan og touring er rett fram som i videoen

Takk! Har en sedan, sleit bare veldig å få ut blink lysene og der spylevæsken kommer ut på lyktene, brukte litt makt for å prøva å få de ut til ingen suksess 😕

Skrevet

Du må dra ut lista under lykta der også dekslet til lyktespylerne sitter. Lista er klipsa fast i glasset. Bare å bende på de ulike festene så kommer lista av. Det er så enkelt at jeg kan gjøre den opperasjonen i blinde

Skrevet
50 minutter siden, Slavearbeider'n skrev:

Du må dra ut lista under lykta der også dekslet til lyktespylerne sitter. Lista er klipsa fast i glasset. Bare å bende på de ulike festene så kommer lista av. Det er så enkelt at jeg kan gjøre den opperasjonen i blinde

Takk, er ny til modifisering osv av bil 😅 men skal prøve, takk for hjelpen :)

Skrevet

Lyktene er festet med etpar skruer som er vanskelige å se og enkle å miste når man skrue de ut, alle er 10mm hvis jeg husker rett. Så ha forlenger og papir til å putte inni pipa tilgengelig når du skrur.

Skrevet

Trenger ikke å gjøre det vanskligere enn det er vel, jeg har montert slikt på 3 stk. E46 og har aldri løsnet/tatt ut lyktene.
Han gjør jo ikke det på videoen heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...