Ida Helen Skrevet November 29, 2021 Share Skrevet November 29, 2021 (endret) Hei! Jeg har en E90 2005/2006 modell, og sikringen til sentrallåsen går 24/7. Det er en 15A sikring. Dette irriterer vettet av meg da jeg ofte må resette hele driten for å få låst opp noe annet en førersiden. (må ta av minuspolen til batteriet og vente noen sekunder.) Er det noen her som har opplevd samme problemet? Er sikringen underdimmensjonert eller er det noe annet som kortslutter? Begge deler kan sikkert vere feilen men er det noen som vet om dette også er en typisk e90 feil? Endret November 29, 2021 av Ida Helen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 29, 2021 Share Skrevet November 29, 2021 Det er jo åpenbart en feil med ting på aktuell sikring, siden den går hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 29, 2021 Share Skrevet November 29, 2021 Har du comfort access? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 29, 2021 Share Skrevet November 29, 2021 Haha, litt artig da, men det står faktisk i manualen at sikring F57 til sentrallåsen skal være en 20A. Det fant de ut for en stund siden. Så forsøk å skifte til 20A, selv om det står 15A i oversikten for bilen. E.C. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet November 29, 2021 Share Skrevet November 29, 2021 @Otis: fant du det i en bulletin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 29, 2021 Share Skrevet November 29, 2021 @E.C. Neida, men det står i ISTA/newtis under "functional description" for "central locking" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 29, 2021 Share Skrevet November 29, 2021 Stemmer dette med større sikring. Jeg hadde problemer med sentrallåsen på min gamle E91. Der fortalte verkstedet at BMW hadde gått ut med at den skulle være 20A og ikke 15 som det står i oversikten i bilen. De byttet den og alt funket strålende etterpå de årene jeg hadde bilen. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå