Gå til innhold

Kjøpshjelp - E60 525i

Dusy
 Share

Anbefalte innlegg

Vel, da har jeg fått sovet litt på det her.

Så mye som jeg har lyst til å la alle følelser styre over all fornuft, så er det nødvendigvis ikke en god idé. Savnet etter en mer moderne bil med litt utstyr som gjør hverdagskjøringen komfortabel er stor, men det forsvarer ikke å kvitte meg med en bil som har fungert utmerket i 2 år og 30.000 kjørte km. Det har vært svært lite påkost, og den er EU i knappe 2 år til. Det er nesten sånn at jeg hører stemmene til programlederne i Luksusfellen når jeg skriver dette 😅 Hvorfor bytte ut noe som funker? 

Vil uansett takke for engasjementet og alle gode svarene dere har gitt meg. Så får jeg heller kikke på ny bruksbil om det skulle bli nødvendig en gang i fremtiden. Livet er fort kort til å kjøre kjedelige biler, er det flere som sier her inne, men BMW er det jo uansett, med M3en stående. Og, med pengene jeg sparer på utgifter på Mondeo, går jo heller til unødvendige ting til M3 :D 

Tusen takk igjen for alle svar! Har sagt klart i fra til datteren som hjelper til med salget om at hun må passe på at det ikke er hvilken som helst person som bør få kloa i denne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man vet hva man har, men ikke hva man får. Og det gjelder nærmest uansett hvor fint eksemplar man finner. Skjønner ønsket om E60 med sekser fremfor Mondeo, men du har nok rett i at det mest fornuftige valget er å beholde bilen du har. Du har uansett en M3 å nyte når våren kommer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, *MrB* said:

Man vet hva man har, men ikke hva man får. Og det gjelder nærmest uansett hvor fint eksemplar man finner. Skjønner ønsket om E60 med sekser fremfor Mondeo, men du har nok rett i at det mest fornuftige valget er å beholde bilen du har. Du har uansett en M3 å nyte når våren kommer. 

Gikk mange runder med meg selv om akkurat det. Grøsset ganske mye av tanken, at jeg ville sittet der med skjegget i postkassen og angret. Kjæresten hadde også noe å si i dette, kunne ikke begripe at jeg ville selge en bil jeg forguder som bruksbil i hverdagen. 

Du har helt rett. Kanskje M3en ikke ville føltes fullt så spesiell ut om jeg hadde rattet E60 ellers? Ikke godt å si. Men Mondeoen er en ekte hverdagshelt og føles like tight og fin ut til tross for sine 220k på telleren :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...