Vitka Skrevet Januar 12, 2022 Share Skrevet Januar 12, 2022 Hei! Varmeapparatet på E60 535d (2004 mod) fungerer så si ikke. Jeg har på full styrke men kommer bare så vidt og mens jeg kjører holder varmlufta å hoppe altså av og til begynner den å blås normalt om par sek går den ned til det laveste selv om alt er skrudd på maks. Jeg kjenner det er varmluft og akkurat det er greit, men det blåses veldig lite. Hva kan problemet være og hva bør jeg sjekke? Takk for svar på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 12, 2022 Share Skrevet Januar 12, 2022 Du har stilt alle strekene i idrive på max varme? og ny/godt med kjølevæske? Blåser viften bare sånn innimellom? ..i såfall er det vifte og motstands bytte neste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vitka Skrevet Januar 12, 2022 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2022 Alt er på max ja, kjølevæska e grei. Da skal jeg sjekke ut det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 12, 2022 Share Skrevet Januar 12, 2022 (endret) Er det mangel på varme? Eller er det mangel på luftstrøm? Endret Januar 12, 2022 av Otis Skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vitka Skrevet Januar 12, 2022 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2022 Den varmer som vanlig når bilen er varm, luftstrøm er svak og hopper av og til av seg selv og det er en spesiel rar lyd som mann kan høre når vifta står på maks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Januar 12, 2022 Share Skrevet Januar 12, 2022 Garantert lageret i vifta som er gåent så den er det bare å bytte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Januar 12, 2022 Share Skrevet Januar 12, 2022 Typisk problem på vifte eller viftemotstand. Har man tenkt å ha bilen lenge er det like greit å bytte begge deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 12, 2022 Share Skrevet Januar 12, 2022 Ja, som jeg nevnte i mitt inlegg. Når viften tuller = at den snart ryker. Man skifter da begge deler da motstanden henger fast på selve vifta. Det er endel jobb som en helst kun vil gjøre det en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vitka Skrevet Februar 13, 2022 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2022 Det var viftemotoren som var gåen, kjøpte ny kupe vifte og satt den inn (helt enig det vil jeg helst slippe å gjøre igjen) men jeg fikk det til slutt med litt hjelp fra YouTube. Blåser bra nå😅👍 Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå