Punisher92 Skrevet Januar 15, 2022 Share Skrevet Januar 15, 2022 Hva betyr dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Januar 15, 2022 Share Skrevet Januar 15, 2022 (endret) Litt diffust spørsmål, du legger ikke ved noen feil meldinger og kun det som er vist på skjermen. Så vi har like mye informasjon som deg, du kan kjøre videre men jeg ville kjørt hjem og parkert. Også tatt kontakt med Bavaria mandags morgen. Lykke til! Endret Januar 15, 2022 av Snagg30 Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 15, 2022 Share Skrevet Januar 15, 2022 Som nevnt over, der er få/ ingen personer som kan svare deg på hva som er galt her via Internett. Du må ta en diagnose og se hva feilmeldingen betyr, så ta det defra. Det kan bety/være flere ting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Punisher92 Skrevet Januar 15, 2022 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2022 Dette kom opp på diagnose. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Punisher92 Skrevet Februar 3, 2022 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2022 På 15.1.2022 den 18.24, Snagg30 skrev: Litt diffust spørsmål, du legger ikke ved noen feil meldinger og kun det som er vist på skjermen. Så vi har like mye informasjon som deg, du kan kjøre videre men jeg ville kjørt hjem og parkert. Også tatt kontakt med Bavaria mandags morgen. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 3, 2022 Share Skrevet Februar 3, 2022 Sjekk pumpa for lav trykk kjøling og skift batteri? Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Februar 3, 2022 Share Skrevet Februar 3, 2022 Ser ut som dårlig batteri eller noe deromkring(jording osv.), typisk at det gir usaklig mange ulogiske feilkoder. Nå er jo dette hybrid, men har ikke hybrid også et 12V-batteri? Dette vet folk bedre enn meg! Med det sagt, jeg har samme diagnoseapparat som du. Det gir ofte bare en pekepinn og er ikke til å stole 100% på. Du må ha skikkelig for å faktisk se hva det er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Februar 3, 2022 Share Skrevet Februar 3, 2022 Akkurat nå, Marius2002 skrev: Ser ut som dårlig batteri eller noe deromkring(jording osv.), typisk at det gir usaklig mange ulogiske feilkoder. Nå er jo dette hybrid, men har ikke hybrid også et 12V-batteri? Dette vet folk bedre enn meg! Med det sagt, jeg har samme diagnoseapparat som du. Det gir ofte bare en pekepinn og er ikke til å stole 100% på. Du må ha skikkelig for å faktisk se hva det er. Jo de har 12V-batteri og Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Februar 3, 2022 Share Skrevet Februar 3, 2022 (endret) @Snagg30 takk Jeg fikk opp transmission error i iDrive når jordingen røk. Samme som trådstarter. I tillegg til de under så fikk jeg samme som trådstarter på EME-unit eller noe og enda fler kom utover kvelden. Shitty reader… Endret Februar 3, 2022 av Marius2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Punisher92 Skrevet Februar 3, 2022 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2022 10 minutter siden, Marius2002 skrev: Ser ut som dårlig batteri eller noe deromkring(jording osv.), typisk at det gir usaklig mange ulogiske feilkoder. Nå er jo dette hybrid, men har ikke hybrid også et 12V-batteri? Dette vet folk bedre enn meg! Med det sagt, jeg har samme diagnoseapparat som du. Det gir ofte bare en pekepinn og er ikke til å stole 100% på. Du må ha skikkelig for å faktisk se hva det er. Har en annen diagnosemaskin, fant noe drit den også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Februar 3, 2022 Share Skrevet Februar 3, 2022 (endret) Holder en knapp på 12v-batteriet. Googlet kjapt nå og det er typisk at dette går igjen på 40e. Bilen er 6 år gammel, så mulig batteriet uansett har sett sine bedre dager. Igjen, i nyere high-end-biler som er proppet full av elektronikk så burde du ta turen til BMW eller annet verksted med riktig utstyr og finne feilen. Blir bare synsing herfra… Endret Februar 3, 2022 av Marius2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Punisher92 Skrevet Februar 3, 2022 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2022 1 minutt siden, Marius2002 skrev: Holder en knapp på 12v-batteriet. Googlet kjapt nå og det er typisk at dette går igjen på 40e. Bilen er 6 år gammel, så mulig batteriet uansett har sett sine bedre dager. Igjen, i nyere high-end-biler som er proppet full av elektronikk så burde du ta turen til BMW eller annet verksted med riktig utstyr og finne feilen. Har time for service i morgen på bavaria, så mulig de får mer å gjøre da 🤣 Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Februar 3, 2022 Share Skrevet Februar 3, 2022 1 minutt siden, Punisher92 skrev: Har time for service i morgen på bavaria, så mulig de får mer å gjøre da 🤣 Da regner vi alle med at vi får fasiten i morgen Håper det er bagatell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Februar 3, 2022 Share Skrevet Februar 3, 2022 (endret) 2 minutter siden, Punisher92 skrev: Har time for service i morgen på bavaria, så mulig de får mer å gjøre da 🤣 Gi gjerne en update i morgen om hvordan det gikk. Edit: @Marius2002 såg ikke innlegget dit før jeg selv postet. Endret Februar 3, 2022 av Snagg30 Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Punisher92 Skrevet Februar 3, 2022 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2022 Jeg gir dere beskjed i morgen. Takk for alle tips folkens 🙂 Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå