Gullberg Skrevet Januar 30, 2022 Share Skrevet Januar 30, 2022 er det noen her inne som har verktøy for å kunne lese av faktisk hastighet på hvert hjul? mistenker en dårlig abs føler.. Bor i indre østfold. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Januar 30, 2022 Share Skrevet Januar 30, 2022 Tror jeg skal kunne det, kan undersøke. Mulig å få til noe i uke 6 om det er aktuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gullberg Skrevet Februar 2, 2022 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2022 Kan hende. har gått til innkjøp av icarsoft cr pro, så får vell det meste jeg skulle trenge av informasjon der. Om noen skulle trenge hjelp med diagnose er det bare å rope ut. fungerer på de fleste biler 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Februar 2, 2022 Share Skrevet Februar 2, 2022 Du får en del med den, men ikke alt. bl.a. så kan den nok ikke grafe disse tingene, så om sensoren detter ut i veldig korte intervaller så vil ikke du få det med deg. Du får nå uansett prøve en runde selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Februar 2, 2022 Share Skrevet Februar 2, 2022 Hvorfor mistenker du at du har en dårlig sensor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Februar 3, 2022 Share Skrevet Februar 3, 2022 Jeg har fått bekreftet at jeg også kan det: Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå