Gå til innhold

Batteriutlading F11

Tussi
 Share

Anbefalte innlegg

Hei.

Får opp denne meldingen enkelte ganger. Gjerne når bilen tar stått etpar dager. Mistenker at jeg har en litt kranglete comfort access, for når jeg prøver å låse bilen fra høyre bakdør klikker det bare i tanklokket og ingenting mer skjer. Noen idé her inne om det er en sammenheng, eller hva dette kan komme av?

2015 520d xdrive

800B4B9C-0ED0-49F0-BC3D-83731F930B96.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Ta den til verksted for å sjekke :) Dette kan være så mangt, alt fra dårlig batteri til det du nevner og mye annet. Det blir kun synsing og gjetting her inne fra uten å ha noe å gå etter. Men du kan begynne å sjekke batteriet selv om det sikkert er noe annet, om det er fra bilens produksjonsdato er det påtide å bytte snart uansett. 

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Tussi skrev:

Godt forslag. Det blir time hos GS bilverksted i morgen for feilsøking 😊

Kjempe! Det var ikke meningen å være kjip i svaret. Men på nyere biler kommer det feilmeldinger opp som kan være alt mulig. Og et defekt/svakt batteri eller relatert til dette vil gi rare meldinger. Så om en ikke vet eksakt hva det er og ellers etter å ha sett over det basic (batteri og jording, sistnevnte får du ikke start på bilen om er defekt) så er nok verksted med skikkelig utstyr veien å gå :) Faren med å bytte masse deler uten hell er stor og unødvendig.

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme som jeg svarte i anne tråd, hvis det er problem med dørhåndtaket tappet det strøm på min bil med ca 0,6A. Bestilte nytt håndtak og byttet selv, enkel jobb med en lang torx, og problem løst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...