papertiger Skrevet Juli 23, 2022 Share Skrevet Juli 23, 2022 8 hours ago, spstieng said: Jeg endte opp med å kjøpe Eibach B12 Pro-kit. Håper ikke det blir for hardt 🙃 Så på dette kitet til 1-serien når jeg skulle fornye understellet på den, men ble med tanken. Tror det er et meget bra kit, Eibach fjører og Bilstein B8 dempere. Kjøpte du fra Autodoc? De har av og til noen saftige tilbud på disse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Juli 23, 2022 Share Skrevet Juli 23, 2022 10 timer siden, spstieng skrev: Jeg endte opp med å kjøpe Eibach B12 Pro-kit. Håper ikke det blir for hardt 🙃 Det er et bra valg. Det er vel med Bilstein B8 dempere sammen med Eibach fjører. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clarity Skrevet Juli 23, 2022 Share Skrevet Juli 23, 2022 B12 er B8 med Eibach ja. Kommer til å bli helt kanon dette Morsomt når man ser hvor mye større B8 fjærbeinet er kontra det skrale greiene som er på originalt. Øyvind L. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spstieng Skrevet Juli 23, 2022 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2022 4 timer siden, papertiger skrev: Så på dette kitet til 1-serien når jeg skulle fornye understellet på den, men ble med tanken. Tror det er et meget bra kit, Eibach fjører og Bilstein B8 dempere. Kjøpte du fra Autodoc? De har av og til noen saftige tilbud på disse. F*** Jeg kunne ha spart om lag 4500 kr 😐 😐 BSR Performance.no 13.381,- Autodoc.no.no 8840,- Det er en liten jungel av nettsider å navigere for å finne de beste tilbudene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Juli 23, 2022 Share Skrevet Juli 23, 2022 Har du kjøpt på nett kan du jo returnere kostnadsfritt når du får det du bestilte. Så er vel bare å kjøpe fra billigste det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå