Gå til innhold

Olas E34 prosjekt. S38 motor og pyramideringer, og noen spørsmål til den som har erfaring.


Olaandref
 Share

Anbefalte innlegg

11 timer siden, Zeveren skrev:

Følger her, gleder meg til fortsettelsen!

Gleder meg til å komme i gang, men det vil nok ta litt tid før jeg får begynt på den, er så mye andre ting som må prioriteres først, men det blir. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, sveigis skrev:

Her var tråden ja og det gledes til se fremgangen her 😊

Alltid gøy når nye e34 tråder starter .

Rød e34 er meget pent absolutt og regner med denne blir pen når du kommer i mål .😊

S38 er en rett motor i denne synes jeg .

Ja, jeg falt for fargen, er ikke så ofte jeg ser røde E34 på veien.

Enig der, får se litt hva man kommer over av motorer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Skulebollen skrev:

Skal følge med her 😊 Skal du ha bilen på Østlandet for skruing? 

Får se litt, blir på Sunnmøre i starten, men vi ser at vi vokser ut av leiligheten her nede, begynner så smått å leke med tanken på å finne hus, da kan jeg oppfylle drømmen om en dobbel garasje på sikt. Det beste hadde vært å hatt den her nede, får litt mer fremgang da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Mortenej skrev:

Gratulerer med Prosjekt, og velkommen til E34 klubben :)

Blir spennende å følge denne fremover.

Takk for det, fint ar det er mange med E34 her inne, så vet jeg hvor jeg kan få hjelp når jeg står fast. 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har som nevnt et sett ACS felger liggende i 18" 10,75"/9,75" med ET 25. Noen her som har vært bort i lignende dimensjoner på disse bilene? Eller enda bedre, noen som har bilder av lignende dimensjon montert og har bilder av det?

Har og tenkt å skaffe meg justerbar senk til denne, har surfet litt rundt uten å egentlig finne for mye. Men hvilke gode sett med TUV papir finnes? For øyeblikket står det understell fra M5 3,6 montert.

Tenker at felgene er fine som de er, men leker og med tanken på å kjøre en litt mørkere grå farge på senteret, eventuelt gull eller bronze, tror det kunne passet fint på rød bil.

 

 

5B846852-0318-4A01-A220-0390AD205885.jpeg

A62E28DA-D03E-43A5-8BA4-DCEAEABEB1F6.jpeg

Endret av Olaandref
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Olaandref changed the title to Mitt langtids E34 prosjekt. Rustsveising. Hva slags sveiseapparat bruker dere?
1 time siden, Olaandref skrev:

Hva slags sveiseapparat bruker folk? Har sveist en del, men har lite erfaring med tynnplate. Noen apparat og anbefale?

Eg bruka Esab Caddy MIG C200i med gass og 0.8 kompakttråd. Funka heilt fint til sveisingen eg ha gjort på E30'en ihvertfall 🙂 Eg e ingen ekspert, men da henge no i da minsta fast når eg e ferdig 😄

20220802_212835.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, RF91 skrev:

Eg bruka Esab Caddy MIG C200i med gass og 0.8 kompakttråd. Funka heilt fint til sveisingen eg ha gjort på E30'en ihvertfall 🙂 Eg e ingen ekspert, men da henge no i da minsta fast når eg e ferdig 😄

20220802_212835.jpg

Ja, det bør jo være et veldig godt apparat. Har hørt mye bra om Esab, men aldri brukt Esab apparat selv, kun Kemppi. 🙂 Tenkte å finne et med litt power, som kan sveise litt grovere saker og i blant, det bør vel den maskinen fint klare. 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Olaandref changed the title to Mitt langtids E34 prosjekt.
  • Olaandref changed the title to Olas E34 prosjekt. S38 motor og pyramideringer, og noen spørsmål til den som har erfaring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...