Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får håpe du finner ut av den sandblåsern å får brukt den til no vettugt, tenkte på det selv at man burde hatt det da jeg holdt på med e34 å turbo bygge😅

Jævla irriterende å måtte kappe ut å sveise inn nytt pga rn stabeist av en knekt bolt ](*,)#-o

Skrevet

Føler virkelig med deg med det sandeblåser trøbbelet ditt..

Jækla kjipt å ha sånt og det ikke funker .

Spesielt når man har rigget seg til og det enten spytter eller tetter seg😓😓.

Men der finnes en løsning på det garantert og du finner den nok .😊

Skrevet
4 timer siden, sveigis skrev:

Føler virkelig med deg med det sandeblåser trøbbelet ditt..

Jækla kjipt å ha sånt og det ikke funker .

Spesielt når man har rigget seg til og det enten spytter eller tetter seg😓😓.

Men der finnes en løsning på det garantert og du finner den nok .😊

Har brukt mer penger på deler enn på selve blåseren nå, men sånn er det vel når man handler brukt 🙂 

Skrevet
12 timer siden, viggo E34 skrev:

Får håpe du finner ut av den sandblåsern å får brukt den til no vettugt, tenkte på det selv at man burde hatt det da jeg holdt på med e34 å turbo bygge😅

Jævla irriterende å måtte kappe ut å sveise inn nytt pga rn stabeist av en knekt bolt ](*,)#-o

Tenker at det beste er nok å gjøre godt rent, slipe over og få fjernet understellsmasse, så kan jeg bruke sandblåser på områdene med rust, for resultatet blir bra, den er bare ikke effektiv når det blir litt arealer. 🙂

Ja, den er litt kjedelig den bolten der, men det løser seg 🙂

Skrevet

Pakke fra Tyskland i dag. Har prøvd å finne vibrasjonsdemper en lang stund nå, men det har ikke vært enkelt, har vurdert å kjøpe ettermarked og, men kjøpte til slutt denne som dukket opp i Tyskland, skal ha stått på motor som hadde gått 113000 km, om det stemmer vet jeg ikke, men den ser tålig bra ut.

I går byttet jeg til meg nye dørhåndtak mot E28 motorfeste, kjekt å ha nye originale på plass.

IMG_1103.jpeg

IMG_1104.jpeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...