RF91 Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden 3 minutter siden, Olaandref skrev: Ja, er vel det som er vanligst 😅 endte vel på 4200,- totalt, klaver og bryter. Berre å lukka augene og betala 😄
Olaandref Skrevet 12 timer siden Forfatter Skrevet 12 timer siden 3 minutter siden, RF91 skrev: Berre å lukka augene og betala 😄 Ja, men ser enkelte som forlanger 3500,- for godt brukte klaver på finn, er helt greit å betale det samme for et sett nye da, selv om det strengt tatt er dyrt nok det og 😅
Skulebollen Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Hvordan kommer du over lagersalg på nye deler til e34 😅? Jevnlig innpå og sjekker?
sveigis Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Som sagt dette er kanon bra og se at man kan gjøre sånne kupp 😊 Etter telefon med deg igår så sjekket jeg ut delenummer på min bryter men der fant jeg ikke noe 😊
sveigis Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 8 timer siden, Skulebollen skrev: Hvordan kommer du over lagersalg på nye deler til e34 😅? Jevnlig innpå og sjekker? Se på menyen og gå inn på lagersalg ,der finner du det 😊
Olaandref Skrevet 27 minutter siden Forfatter Skrevet 27 minutter siden 8 timer siden, Skulebollen skrev: Hvordan kommer du over lagersalg på nye deler til e34 😅? Jevnlig innpå og sjekker? Jeg bruker nok litt for mye tid på å tråle nettet etter deler, men dette har jeg funnet på GS sine sider, legg inn bil og finn lagersalg i menyen 🙂
Olaandref Skrevet 26 minutter siden Forfatter Skrevet 26 minutter siden 44 minutter siden, sveigis skrev: Som sagt dette er kanon bra og se at man kan gjøre sånne kupp 😊 Etter telefon med deg igår så sjekket jeg ut delenummer på min bryter men der fant jeg ikke noe 😊 Send meg nummeret på din da, så sjekker jeg mot den jeg har kjøpt 🙂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå