Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
3 minutter siden, Olaandref skrev:

Ja, er vel det som er vanligst 😅 endte vel på 4200,- totalt, klaver og bryter.

Berre å lukka augene og betala 😄

Skrevet
3 minutter siden, RF91 skrev:

Berre å lukka augene og betala 😄

Ja, men ser enkelte som forlanger 3500,- for godt brukte klaver på finn, er helt greit å betale det samme for et sett nye da, selv om det strengt tatt er dyrt nok det og 😅

Skrevet

Som sagt dette er kanon bra og se at man kan gjøre sånne kupp 😊

Etter telefon med deg igår så sjekket jeg ut delenummer på min bryter men der fant jeg ikke noe 😊

Skrevet
8 timer siden, Skulebollen skrev:

Hvordan kommer du over lagersalg på nye deler til e34 😅? Jevnlig innpå og sjekker?

Se på menyen og gå inn på lagersalg ,der finner du det 😊

Skrevet
8 timer siden, Skulebollen skrev:

Hvordan kommer du over lagersalg på nye deler til e34 😅? Jevnlig innpå og sjekker?

Jeg bruker nok litt for mye tid på å tråle nettet etter deler, men dette har jeg funnet på GS sine sider, legg inn bil og finn lagersalg i menyen 🙂

Skrevet
44 minutter siden, sveigis skrev:

Som sagt dette er kanon bra og se at man kan gjøre sånne kupp 😊

Etter telefon med deg igår så sjekket jeg ut delenummer på min bryter men der fant jeg ikke noe 😊

Send meg nummeret på din da, så sjekker jeg mot den jeg har kjøpt 🙂

Skrevet
58 minutter siden, Olaandref skrev:

Send meg nummeret på din da, så sjekker jeg mot den jeg har kjøpt 🙂

IMG_2317.thumb.jpeg.80a5715fc4b9bb2b335d4a42286fcc5d.jpeg

Her er det 😊

Skrevet
4 minutter siden, sveigis skrev:

IMG_2317.thumb.jpeg.80a5715fc4b9bb2b335d4a42286fcc5d.jpeg

Her er det 😊

0 til slutt der ja. Går jo an å sjekke om det faktisk er mulig å bruke om en annen 🤔

Skrevet
1 time siden, Olaandref skrev:

0 til slutt der ja. Går jo an å sjekke om det faktisk er mulig å bruke om en annen 🤔

Jeg har testet altså byttet fra fører til passasjer men blir feil i kontakt .

Disse er og like til e36 men å finne e36 med el seter er vanskelig .😅

• 1 month later...
Skrevet

Kjøpt litt nytt verktøy som jeg fikk hentet denne uka, dukket opp en ny Monti MBX på Finn, plukket opp denne i Ålesundsområdet. 
så i dag måtte den testes, den fungerer, mye bedre enn med vinkelsliper i hvertfall, men kanskje ikke fullt like effektiv som jeg håpet. Uansett, det blir veldig bra resultat, og et mye sunnere miljø og jobbe i, siden vinkelsliperen lager så mye mer svevestøv, mens denne skraper det av.

Hadde egentlig en plan om å børste hele hjulbuene til bart stål, men det tar lang tid, og de ser veldig bra ut under den eksisterende karosserimassen, så jeg tror jeg tar i falser og på platekanter, siden det stort sett er der rusten starter. Brakettene tenker jeg å ta av for å komme til på baksiden, og så sveise de på igjen.

En liten test på 45 min i dag, men håper på mer tid i garasjen nå som tempen har gått opp med 17 grader, altså fra -10 til +7 😅

IMG_6864.jpeg

IMG_6912.jpeg

IMG_6914.jpeg

IMG_6915.jpeg

IMG_6917.jpeg

IMG_6918.jpeg

Skrevet

Se her du ,her fikk du testet den ja og den gir resultater denne 😊

Men som jeg sa så sliter man med det som er under selve massen på disse bilene ,uansett så får man bort det meste og gir et godt utgangspunkt for videre jobb.

Morro med skikkelig verktøy og ikke minst å se litt herifra igjen .

Vet du er opptatt med mye så null problem med å skjønne at tid til e34 er minimal @Olaandref.😊.

Du begynner virkelig å få mye fint verktøy nå .

Skrevet
12 minutter siden, sveigis skrev:

Se her du ,her fikk du testet den ja og den gir resultater denne 😊

Men som jeg sa så sliter man med det som er under selve massen på disse bilene ,uansett så får man bort det meste og gir et godt utgangspunkt for videre jobb.

Morro med skikkelig verktøy og ikke minst å se litt herifra igjen .

Vet du er opptatt med mye så null problem med å skjønne at tid til e34 er minimal @Olaandref.😊.

Du begynner virkelig å få mye fint verktøy nå .

Ja, måtte teste litt, fungerer helt greit, og kommer bedre til enn med en vinkelsliper og 🙂

Ja, jeg har fått på plass litt forskjellig verktøy nå, og har vel strengt tatt vokst ut av garasjen.

Er faktisk i dialog med kommunen om å bygge ny, men bor i LNF område, så jeg må søke om disp. 🥵

Skrevet
29 minutter siden, Olaandref skrev:

så i dag måtte den testes, den fungerer, mye bedre enn med vinkelsliper i hvertfall, men kanskje ikke fullt like effektiv som jeg håpet.

Sikker på at du har nok luft ? Disse trenger vell fort 600liter/min

Skrevet

Har sett folk bruke flytende nitrogen til fjerning av forskjellige karosserimasser, effektivt, men mulig det ikke er så bra for strukturen i stålet og sjokkfryse området med nesten 200 minusgrader. 🤔

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...