Snagg30 Skrevet Desember 26, 2024 Share Skrevet Desember 26, 2024 Flott du oppdaterer hva er tids horisonten på prosjektet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Desember 26, 2024 Share Skrevet Desember 26, 2024 No kan du iallefall pussa reint rundt 90 graders hjørner 😂 Olaandref reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Desember 26, 2024 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2024 3 timer siden, Snagg30 skrev: Flott du oppdaterer hva er tids horisonten på prosjektet? Nei, jeg har ikke satt noe mål, håper å kunne bygge opp motor neste vinter, mangler en del deler fortsatt, og gode deler vokser ikke på trær akkurat, så det tar litt tid før alt er på plass. Men tidligst 2027 tipper jeg. Om jeg ikke vinner i Lotto ja 😅 1 time siden, RF91 skrev: No kan du iallefall pussa reint rundt 90 graders hjørner 😂 Haha, ja, 😂 Det er bra krefter i de maskinene der, det sa bare pang og så stod den 90 grader, tok ikke et sekund fra jeg presset inn knappen til den stod slik 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Desember 26, 2024 Share Skrevet Desember 26, 2024 Er du hjemme i morgen? Suser forbi på formiddagen😄 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Desember 26, 2024 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2024 18 minutter siden, Eystein Ose skrev: Er du hjemme i morgen? Suser forbi på formiddagen😄 Tvedestrand dessverre, kommer vel hjem 2 januar ser det ut til. Er du ferdig å vedlikeholdslade hos svigers altså? 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Desember 26, 2024 Share Skrevet Desember 26, 2024 Akkurat nå, Olaandref skrev: Tvedestrand dessverre, kommer vel hjem 2 januar ser det ut til. Er du ferdig å vedlikeholdslade hos svigers altså? 😅 Ja nå er bilen fulladet, men mannen er tom🙈 Så påtide å komme seg hjem i garasjen å ladde litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Desember 26, 2024 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2024 1 minutt siden, Eystein Ose skrev: Ja nå er bilen fulladet, men mannen er tom🙈 Så påtide å komme seg hjem i garasjen å ladde litt Da er vi to, men får vel stå i det noen dager til 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Desember 27, 2024 Share Skrevet Desember 27, 2024 Ja Ola -Andre bra du skriver litt igjen her ,vi trenger det .😊 Det spares ikke på innsats her og denne blir knall tilslutt . Tenk å gøy det blir når du er ferdig med sveising osv 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Desember 27, 2024 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2024 6 timer siden, sveigis skrev: Ja Ola -Andre bra du skriver litt igjen her ,vi trenger det .😊 Det spares ikke på innsats her og denne blir knall tilslutt . Tenk å gøy det blir når du er ferdig med sveising osv 😊 I februar går jeg ut i pappaperm, det ser jeg frem til, for da SKAL det brukes litt mer tid i garasjen. Egentlig ser jeg like mye frem til å komme meg skikkelig i gang med sveisingen som å bli ferdig med den, syns det er ganske givende arbeid. sveigis og Sørlendingen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Desember 30, 2024 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2024 Nå skal det syrevaskes 🤩 Har sikkert bygget forventningene alt for høye, for jeg gleder meg faktisk som en unge 😅 sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Desember 31, 2024 Share Skrevet Desember 31, 2024 Ha vurdert Strip All tidlegare. Spent på å sjå resultatet du enda opp med 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Desember 31, 2024 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2024 2 timer siden, RF91 skrev: Ha vurdert Strip All tidlegare. Spent på å sjå resultatet du enda opp med 🙂 Blir spennende å se 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKME30 Skrevet Desember 31, 2024 Share Skrevet Desember 31, 2024 (endret) Har et 200l fat med strip all her hjemme funker bra det👍 blir gullende reint for alt😀 Endret Desember 31, 2024 av KKME30 Olaandref reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet 15 timer siden Forfatter Share Skrevet 15 timer siden På 31.12.2024 den 20.17, KKME30 skrev: Har et 200l fat med strip all her hjemme funker bra det👍 blir gullende reint for alt😀 Har fått mixet og satt varme på det i kveld, så det blir spennende å se resultatet i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå