Gå til innhold

PIIIPowers E90 318d - Februar 2025 - Fortsatt stillstand

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Får ta en midten-av-februar update...

Ser at skader og helse er i vinden ( @sveigis..) og 8 uker etter skade og 6 uker etter operasjon fikk jeg i dag beskjed om at alt så fint ut og at jeg kan begynne å belaste beinet.. OM 6 UKER. Det var nemlig bare å ta det med ro slik at leddbånd og bein fikk grodd fint sammen slik at skruene de satt inn ikke brakk (enda) og "vi" i så tilfelle måtte begynne på nytt. Fint å sitte/ligge i sofaen hver dag og skue ut over E90'n som ikke rakk EU i januar. Får trøste meg med at den ikke ser noe salt i år heller!

Får altså lov å starte belastning nest siste dagen av mars 😮‍💨(hvis alt går bra) også er de (ortopedene) så snille og ikke røper hvor lang tid det tar før jeg får kjøre bil igjen etter det. 

Heldigvis går det fremover og treffer jeg rett og får alt av biler på stell før høsten kan det hende jeg fortjener en oppgradering da eller til våren😉🥳 frister med noe sobert 🎩 og tungt..

Endret av PIIIPower
  • PIIIPower changed the title to PIIIPowers E90 318d - Februar 2025 - Fortsatt stillstand
Skrevet
1 time siden, sveigis skrev:

God bedring herifra 😊😊

Bil er ikke viktig nå 🙌

Takk det samme 🤗

Bil er bil, men du verden som jeg kjeder meg. Får jo ikke gjort «noe» for at det skal gå raskere..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...