HakonLimseth Skrevet November 10, 2022 Share Skrevet November 10, 2022 Hei! Kjøpte nylig en BMW e60 520d. Før kjøpet av bilen la jeg merke til at panseret stakk unormalt langt utenfor fangeren (Slenger med ett bilde). Fikk vite ved kjøp av bilen at den hadde blitt reparert foran etter viltpåkjørsel. Ettersom bilen ikke kom originalt med M-sport styling, og fangeren som står på nå er en uoriginal M-sport er en av mine teorier at dette kan ha noe med problemet å gjøre. Er det noe jeg har oversett som gjør det mulig å flytte panseret lenger bakover, eller er det fangeren som er synderen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 10, 2022 Share Skrevet November 10, 2022 Det ser ut som fangeren er syndebukken, da forlykten også er altfor langt fremfor fanger. De skal jo flukte nede i hjørnet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 10, 2022 Share Skrevet November 10, 2022 Ja som nevnt over. Når en monterer uorg. m-sport fanger så må en justere fanger endel. Ser litt ut som at den henger også? at festebrakkettene under skiltet også mangler, mange glemmer disse når en monterer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HakonLimseth Skrevet November 10, 2022 Forfatter Share Skrevet November 10, 2022 1 time siden, Reef89 skrev: Ja som nevnt over. Når en monterer uorg. m-sport fanger så må en justere fanger endel. Ser litt ut som at den henger også? at festebrakkettene under skiltet også mangler, mange glemmer disse når en monterer. Når du sier det så kan det faktisk stemme. Forrige eier tok bilen med til ett selskap som kalte seg CZ tuning etter påkjørselen. Aldri hørt om før, men de har i hvert fall gjort en litt så som så jobb. Det var heller ikke montert tåkelys, da pærene fra M-sport ikke samsvarer med standard tåkelys... Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet November 10, 2022 Share Skrevet November 10, 2022 Jeg kan sikkert ta noen bilder av hvordan det skal sitte på en E61, men jeg er nok enig med resten her. HakonLimseth reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HakonLimseth Skrevet November 10, 2022 Forfatter Share Skrevet November 10, 2022 Prøvde meg litt frem nå i garasjen, og kan med sikkerhet si at dere har rett. Fangeren sitter ikke bra på bilen i det hele tatt, store mellomrom mellom fanger, lykt og panser. Ser nokså bra ut på avstand, men for min del holder det ikke stand... Har tatt panseret bak og ned så langt som jeg klarer uten at det ser forferdelig ut, fortsatt er mellomrommet mellom panser og fanger ubehagelig stort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet November 10, 2022 Share Skrevet November 10, 2022 Bra det er vintersesong. Mørkt på vei ut til jobb og mørkt på veien tilbake, så ser ikke så mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HakonLimseth Skrevet November 10, 2022 Forfatter Share Skrevet November 10, 2022 Sant nok, men det går egentlig helt fint at den ikke ser dagens lys fordi panseret har blitt omfoliert i en eller annen slapp biltema karbon folie 🤢 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 10, 2022 Share Skrevet November 10, 2022 Jalla folien river du enkelt av, en BMW ser best uten. Men har du sjekket at du har festebrakkettene under skiltet da som jeg skrev? De er jo der bla. for og "heise" fanger opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå