E24 Bjørn Skrevet Mai 29, 2023 Forfatter Skrevet Mai 29, 2023 Fikk en sak i posten før helgen. Monterte denne og den fungerte.
E24 Bjørn Skrevet Juli 6, 2023 Forfatter Skrevet Juli 6, 2023 Ferdig og godkjent hos tilsynet. Noe små fiks igjen før jeg blir fornøyd. God Sommer! sveigis, Marius2002, laffe og 4 andre reagerte på dette 7
sveigis Skrevet Juli 7, 2023 Skrevet Juli 7, 2023 Gratulerer med godkjent bil og kos deg masse med denne . God sommer ja.😊 E24 Bjørn reagerte på dette 1
E24 Bjørn Skrevet Juli 7, 2023 Forfatter Skrevet Juli 7, 2023 18 minutes ago, sveigis said: Gratulerer med godkjent bil og kos deg masse med denne . God sommer ja.😊 Takker så mye! Det ble mange timer på lokalet med denne bilen før den ble klar for visning. Måtte skyve på kontroll timer to ganger før alle delene var på plass og bilen komplett og klar til godkjenning. Har bestilt nytt formstøpt gulvteppe og håper å få dette snarlig slik at bilen kan overleveres til en eventuelt ny eier. sveigis reagerte på dette 1
E24 Bjørn Skrevet Februar 15, 2024 Forfatter Skrevet Februar 15, 2024 (endret) Fikk omsider motivasjon til å gjøre noen utbedringer og reparasjoner. Kjørte bilen daglig sommeren 2023 og det ble vel påført ca 3000km med pendling og ærender rundt om. Bilen har fungert godt på tross av fun som kan oppstå når bilen er parkert over lengre tid. Veivsensor målte jeg brudd på og ble byttet. Bensinpumpe og filter ble byttet med misstanke på kondens skader i pumpen. Clutch slavesylinder byttet da den fusket av og til og etterhvert synlig lekasje fra simmerring. Teppe ble byttet og har bestilt matter, ventes i posten om ikke veldig lenge. Når våren kommer så må jeg kjøre noen mil på bilen før jeg vurderer å legge den ut for salg. Endret Februar 15, 2024 av E24 Bjørn sveigis reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå