Lucassj Skrevet Januar 2, 2023 Share Skrevet Januar 2, 2023 Hei! Har en e61 jeg skal montere luftsenk på men det blir vell noen feilkoder om jeg fjerner det originale, noen som har peiling på hvordan dette gjøres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 2, 2023 Share Skrevet Januar 2, 2023 Man jo kode det helt bort med feks NCS, da fjerner du det helt. Fjernes i VO først, deretter koder du ihvertfall KGM på nytt, om du har etter 2006 modell. Men det finnes jo også kit hvor man bare beholder EHC modulen og ledninger, men bare plugger i noe i kontakten til kompressor og sensorer, mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lucassj Skrevet Januar 2, 2023 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2023 Er en 2005 mod. Har ncs men aldri prøvd før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 2, 2023 Share Skrevet Januar 2, 2023 Siden det er før 2006, så koder man bort VO koder for luft i SGM tror jeg. Men i verste fall kan du bare fjerne utstyret også se hvilke moduler som melder om feil, så koder du bare de på nytt med korrekt VO (uten luft utstyrskoden). Nå begynte jeg å lure på om fikk E61 uten luft? For da kan man kanskje ikke kode det bort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Januar 2, 2023 Share Skrevet Januar 2, 2023 Alle E61 hadde luft, E39 som hadde både fjærer og luft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HakonLimseth Skrevet Januar 2, 2023 Share Skrevet Januar 2, 2023 Mulig jeg ikke skjønner spørsmålet, men er det ikke mulig å senke nivået på luftfjæringen i ISTA+? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lucassj Skrevet Januar 2, 2023 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2023 5 minutter siden, HakonLimseth skrev: Mulig jeg ikke skjønner spørsmålet, men er det ikke mulig å senke nivået på luftfjæringen i ISTA+? Joa det er det helt sikkert, men skal fjærne luftfjæringa pga jeg har kjøpt ny luftsenk til hele bilen HakonLimseth reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Januar 2, 2023 Share Skrevet Januar 2, 2023 Hva skriver leverandøren om det da? De må jo være kjent med "problemet" for å si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lucassj Skrevet Januar 2, 2023 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2023 11 minutter siden, E.C. skrev: Hva skriver leverandøren om det da? De må jo være kjent med "problemet" for å si det sånn. Har ikke hørt me de om det, de leverer bare kittet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Januar 2, 2023 Share Skrevet Januar 2, 2023 Jeg hadde takt kontakt med produsent/leverandør, for det spørsmålet må jo de ha fått før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 2, 2023 Share Skrevet Januar 2, 2023 (endret) Ja, er ikke den første om monterer airkit på en slik bil. Endret Januar 2, 2023 av Reef89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå