Alfred trovåg Skrevet Januar 9, 2023 Share Skrevet Januar 9, 2023 https://www.facebook.com/profile.php?id=100083311660768 . Noen som har kjennskap til js tuning Haugesund? Dem får filer fra Tuning service. Kunne ikke gi garanti på motor/turbo men Kub? På arbeid. Bmw en fikk 365hk/745nm. Har litt lyst men alikevel litt skeptisk til om noe skulle gå galt. Dog så chippet eg s max vår og det fungerte fint i di 5 årene vi hadde den. Har det noe å si på service/ feilmelding hos Bavaria feks om den er tunet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboJens Skrevet Januar 9, 2023 Share Skrevet Januar 9, 2023 1 hour ago, Alfred trovåg said: https://www.facebook.com/profile.php?id=100083311660768 . Noen som har kjennskap til js tuning Haugesund? Dem får filer fra Tuning service. Kunne ikke gi garanti på motor/turbo men Kub? På arbeid. Bmw en fikk 365hk/745nm. Har litt lyst men alikevel litt skeptisk til om noe skulle gå galt. Dog så chippet eg s max vår og det fungerte fint i di 5 årene vi hadde den. Har det noe å si på service/ feilmelding hos Bavaria feks om den er tunet? Tuning har en tendens til å bli borte ved programvareoppdatering, ofte i forbindelse med recall. Eg har aldri eigd en bil som ikkje har vore tuning på. Har alltid valgt max effekt. Berre god erfaring med det (Har då hattt tuning på 2stk V70 bensinturbo, 1stk V70 diesel, 1stk Mazda 5 diesel (en rakett.. frå 110->185hk), 1 BMW 220d, to bussar, en XC90 diesel...) hatt to motorhavari, en oppbrent eksosventil som muuligens kan knyttast til tuning og et registerhavari pga. havarert vannpumpe. Definitivt ingen forbindelse med tuning. Garanti? Du har nybilgaranti, når den har gått ut så er det vel ikkje å vente at tuningfirmaet skal stå for resten. Er nokon som reklamerar med det, men eg har ikkje tru på at det er så enkelt å få noko dekka på desse garantiane. Mi største bekymring er faktisk drivverk, særleg ved tuning av dieselmotor sidan en får til dels heftig økning i dreiemoment. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Januar 9, 2023 Share Skrevet Januar 9, 2023 (endret) Hvorfor ikke høre med Ueland Mekaniske som forhandler TRF sine produkter? Etter hva som blir fortalt her inne er det dette du vil ha om du skal ha den beste tuningen til BMW-dieselen din. Jeg har ingen planer om å gå andre plasser om jeg skulle finne på å gjøre noe slikt en gang. Og det er i nærheten. Ikke så langt fra deg heller. Endret Januar 9, 2023 av papertiger Otis, Marius2002, sveigis og 2 andre reagerte på dette 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alfred trovåg Skrevet Januar 10, 2023 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2023 6 timer siden, papertiger skrev: Hvorfor ikke høre med Ueland Mekaniske som forhandler TRF sine produkter? Etter hva som blir fortalt her inne er det dette du vil ha om du skal ha den beste tuningen til BMW-dieselen din. Jeg har ingen planer om å gå andre plasser om jeg skulle finne på å gjøre noe slikt en gang. Og det er i nærheten. Ikke så langt fra deg heller. Leker foreløpig bare med tanken på det. 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Januar 10, 2023 Share Skrevet Januar 10, 2023 12 timer siden, papertiger skrev: Hvorfor ikke høre med Ueland Mekaniske som forhandler TRF sine produkter? Etter hva som blir fortalt her inne er det dette du vil ha om du skal ha den beste tuningen til BMW-dieselen din. Jeg har ingen planer om å gå andre plasser om jeg skulle finne på å gjøre noe slikt en gang. Og det er i nærheten. Ikke så langt fra deg heller. Usikker om han har tuning til G modellen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Januar 10, 2023 Share Skrevet Januar 10, 2023 1 hour ago, Skulebollen said: Usikker om han har tuning til G modellen? Han kunne tilby til B47-motoren, så vil jo anta det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå