Gå til innhold

Kjenne min bil


Idiot
 Share

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har akkurat kjøpt meg en 2013 mod. X3 f25 msport..

Det er een del som jeg ikke får til å virke som det skal

Er det noen som har god peiling på disse bilene, og som bor i nærheten av moss. Som kunnet hjelpe meg. 

Idioten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo disse standard tingene foreløpig. Kjørelys på dagtid bakluke jeg ikke får åpnet uten å bruke nøkkelen. Har jeg i min bil mulighet til å sette på varme, så bilen er isfri om morgenen. O. S. V. 

 

Har

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, jeg har instruksjonsbok, men like f så vil ikke kjørelysene virke på dagtid, ikke funker det å stille timeren på klimaanlegget og få en isfri bil om morgenen. Men så vet jeg jo heller ikke om dette med klimaanlegget er noe som ikke fins i min bil. Det er greit at jeg kan sette timeren, og det begynner faktisk å blåse en stund. Men ingen varme. Ikke kan jeg åpne bakluka uten  trykke på nøkkelen. Her har jeg også prøvd de i stillinger som fins. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For og få varme i bilen via timeren i OBC så må man ha webasto (ekstrautstyr). Ellers kan man starte viften ja via timer "independent mode" ..som en kan bruke som f.eks. som restvarmefunksjon.

Hva er det som ikke virker med lysene dine?

Endret av Reef89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Idiot skrev:

Det er kjørelysene som slår seg av på dagen. 

Nærlys mener du?  står bryteren i posisjon A og det er huket av for DRL (day time running lights i skjermen) så er det riktig. Det er kun parklys som skal lyse da og nærlys slår seg på autom. ved mørke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...