Turbo-HF Skrevet Onsdag kl. 07:34 Skrevet Onsdag kl. 07:34 (endret) 1 time siden, ehaugsnes skrev: Husker ikke hvor lenge siden jeg sa at e30’n ble årets siste bilkjøp, men igår kom jeg hjem med en e39. @Turbo-HF la ut en e39 for sin far og sendte meg mld på insta om jeg var intr. Og det var jeg jo, så den ble med hjem. Takk for handelen Hans 😃 Kommer vel et oppdatert innlegg når jeg har fått sett over bilen litt, det er noe el-tull som må ordnes først. Det lukter svidd og kommer en slags «etsende» lyd fra en modul når batteriet kobles på, så jeg er foreløbig litt forsiktig😅 spylte av både bil og trekkbil igår. Hiacen endte på et snittforbruk på 1,27l tur retur Åfjord - Kristiansund, 52 mil totalt. Ikke så ille som jeg trodde mtp at det er mye bakker og svingete vei. måtte være yderst forsiktig med felgrens på hiacen da den har metallpartikkelfjerner i seg. Var redd hele bilen skulle forsvinne😁 Veldig hyggelig å høre, @ehaugsnes, og pappa og jeg takker for en særdeles utmerket og trivelig handel! 🤩👍 Ja, la merke til den bemerkningen du la ut, så lo litt da. 😂😁 Endret Onsdag kl. 07:35 av Turbo-HF sveigis og Orjan reagerte på dette 2
ehaugsnes Skrevet 7 timer siden Forfatter Skrevet 7 timer siden Da har jeg omsider fått kjørt litt e65 igjen! Siste tur med den var for og fylle tanken før dieselprisene gikk opp, dvs 27 dager siden😅 Har lenge plaga meg at hverken cruisecontrol eller ACC fungerte. Dette skyldtes feil på gasspjeld og/eller feil på gløderele. Skifta både spjeld, rele, glødeplugger og kabel fra rele til dynamo nå. Reksa innsuget og skifta pakninger på det i samma slengen😊 ble og bytta plastikk rundt kupefilter på passasjersiden. Tydligvis kjent på e65/66 at denne sprekker. Monterte selvfølgelig nye kupefilter i samma slengen😊 blir bare mer og mer glad i denne bilen og der funka ACC igjen😍 aldri fungert i mitt eie, så det var gøy og teste. Var ute en tur med id-buzzen rett før jeg testkjørte e65, og selv om sjuern er 19 år gammel er den så mye bedre og kjøre! en annen ting jeg liker godt er at e65 ikke demper musikken når jeg setter bilen i revers😂 for hver gang jeg skal rygge er jo rett før et refreng eller noe…. all hail the might seven! Dusy, eivi91, sveigis og 1 annen reagerte på dette 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå