stiands90 Skrevet Februar 12, 2023 Share Skrevet Februar 12, 2023 (endret) Nå har det seg slik at etter en vannlekkasje i kjeller så er min icom død. Denne fikk jeg av en bekjent som igjen hadde fått den fra en annen bekjent å så videre å så videre. Men den var original fra Bmw. Men er nå på jakt etter ny men blir ikke klok på alt det som ligger ute på nett da det også er mye kopier ute å går til stive priser som ikke fungerer. All hjelp for å peike meg i riktig retning eventuelt om noen har liggende som vil selge blir satt stor pris på. På forhånd takk. Endret Februar 12, 2023 av stiands90 Dysleksi. Ble noe skrivefeil er sikkert flere igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Februar 12, 2023 Share Skrevet Februar 12, 2023 Kjøpt min hos GS. Koed selger vel også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiands90 Skrevet Februar 12, 2023 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2023 Joda ser dem har der men 12 520kr hørtes da en smule stivt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Februar 12, 2023 Share Skrevet Februar 12, 2023 (endret) Kjøp original. Da er sjansen for at den slutter å virke når du bruker den mye mindre. Og den originale kan man bruke på wifi så man slipper å dra med seg kabelen hvis man bare skal lese feilkoder. Endret Februar 12, 2023 av Øyvind L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Februar 12, 2023 Share Skrevet Februar 12, 2023 Koed som har teit pris, så dyr er den ikke, ser at delenummeret er byttet siden jeg kjøpte: https://www.gsbildeler.no/vare/7562866 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiands90 Skrevet Februar 12, 2023 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2023 1 minutt siden, E.C. skrev: Koed som har teit pris, så dyr er den ikke, ser at delenummeret er byttet siden jeg kjøpte: https://www.gsbildeler.no/vare/7562866 Ja se på det ja der var jo en mer overkommelig pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Februar 12, 2023 Share Skrevet Februar 12, 2023 Du får 20% rabatt hvis du er medlem hos BMW CCN. Evt. hvis du venter lenge nok så hender det de kjører 20%. Det der er så bilig som du får det originalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiands90 Skrevet Februar 12, 2023 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2023 24 minutter siden, E.C. skrev: Du får 20% rabatt hvis du er medlem hos BMW CCN. Evt. hvis du venter lenge nok så hender det de kjører 20%. Det der er så bilig som du får det originalt. Takk for kjempe godt svar. Blir nok å bestille på GS da ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 12, 2023 Share Skrevet Februar 12, 2023 Jeg kjøpte min på koed.no for snaut 5k, det var da som en b vare. Kunne dog ikke se den var brukt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larssoyl Skrevet Februar 12, 2023 Share Skrevet Februar 12, 2023 Også kjøpt på koed, funker utmerket 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiands90 Skrevet Februar 12, 2023 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2023 2 timer siden, Larssoyl skrev: Også kjøpt på koed, funker utmerket 😊 Sett prisen på koed i det siste😅 den er jo latterlig 12 520kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Februar 13, 2023 Share Skrevet Februar 13, 2023 Var i kontakt med Koed for ikke lenge siden, og prisen var omtrent 7000 kr sa de. Som nevnt over var det forandret noe delenummer så det var ikke så godt å forstå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet April 16, 2023 Share Skrevet April 16, 2023 Nå står det ukjent pris. Betyr det at det ikke er mulig å kjøpe original Icom lenger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiands90 Skrevet April 16, 2023 Forfatter Share Skrevet April 16, 2023 9 minutter siden, Øyvind L. skrev: Nå står det ukjent pris. Betyr det at det ikke er mulig å kjøpe original Icom lenger? Kjøper på koed eller gs enda originale. Fått min i bruk nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet April 16, 2023 Share Skrevet April 16, 2023 9 minutter siden, stiands90 skrev: Kjøper på koed eller gs enda originale. Fått min i bruk nå Ok. Bildet jeg la ut var fra Koed. Ofte er det slik at når pris er ukjent så er delen utgått. Satser på at en fortsatt er tilgjengelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå