Gå til innhold

Hvor får man tak i replika felger?


E36_E
 Share

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg ønsker å kjøpe replika felger fra PL, NL etc.. hvor finner jeg disse felgene som blir solgt på Finn.no?

Ser det er en som selger store kvantum av disse.. men og at han får de grisebillig for å selge dyrere.

noen tips??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står produsent på eskene, f.eks. Sainbo Wheels som du finner på Alibaba. Andre esker er det bare å zoome inn på.

Har du planer om å kjøre på slike flotte hjul selv eller kan vi se fram til flere "forhandlere" av Kina-hjul på finn? De kopiene er jo greie å se på, men jeg hadde ikke vært så veldig gira på å bruke de så mye på veien. Pleier å være litt annen duktilitet på sånne hjul, så der originalen tåler et hull i veien så har du gjerne en knust felg på kopien, noe som kan være litt uheldig under kjøring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte nye 21" Alpina kopifelger av en selger på finn.no, helt krise.

Felgene var langt fra runde, måtte rettes og ble ikke 100% da heller.. Kontaktet selger, som da selvfølgelig hadde forsvunnet i løse luften..🤷

Ble originale til slutt..

Har tidligere kjøpt slike BBS LM kopifelger og vært godt fornøyd, men disse fant jeg i tyrelia katalogen, så er vel kanskje noe mer "troverdig" kvalitet?

Tenkte bare det var greit å vite 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Kolstad Jr. skrev:

Kjøpte nye 21" Alpina kopifelger av en selger på finn.no, helt krise.

Felgene var langt fra runde, måtte rettes og ble ikke 100% da heller.. Kontaktet selger, som da selvfølgelig hadde forsvunnet i løse luften..🤷

Ble originale til slutt..

Har tidligere kjøpt slike BBS LM kopifelger og vært godt fornøyd, men disse fant jeg i tyrelia katalogen, så er vel kanskje noe mer "troverdig" kvalitet?

Tenkte bare det var greit å vite 👍

Hei, er dette han Domantas Grachauskas på Finn?

Han selger store mengder med felger, og jeg lurer på hvor han kjøper de inn fra. Han må jo få de ganske billig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, E.C. skrev:

Står produsent på eskene, f.eks. Sainbo Wheels som du finner på Alibaba. Andre esker er det bare å zoome inn på.

Har du planer om å kjøre på slike flotte hjul selv eller kan vi se fram til flere "forhandlere" av Kina-hjul på finn? De kopiene er jo greie å se på, men jeg hadde ikke vært så veldig gira på å bruke de så mye på veien. Pleier å være litt annen duktilitet på sånne hjul, så der originalen tåler et hull i veien så har du gjerne en knust felg på kopien, noe som kan være litt uheldig under kjøring.

Takk for tilbakemelding! Det står "Haxer" på felgene, men finner ikke noe særlig informasjon om de på nettett.. vil ha de billigere enn man får på Finn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, E36_E skrev:

Hei, er dette han Domantas Grachauskas på Finn?

Han selger store mengder med felger, og jeg lurer på hvor han kjøper de inn fra. Han må jo få de ganske billig?

Det var et annet navn, husker ikke 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
På 21.2.2023 den 21.09, E36_E skrev:

Takk for tilbakemelding! Det står "Haxer" på felgene, men finner ikke noe særlig informasjon om de på nettett.. vil ha de billigere enn man får på Finn.

Har lagt merke til at en del Alibaba replika-felg selgere (som Finn-selgere kjøper av) bruker Haxer navnet på felgene sine, men jeg kan ikke finne noe som helst bevis på at Haxer faktisk har produsert dem. 

Dette er Haxer sin nettside med felger de 100% har laget https://haxerwheels.com/collections/haxer-wheels

Endret av MagnusAG99
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...