PIIIPower Skrevet Mai 9, 2023 Share Skrevet Mai 9, 2023 (Jeg får bare beklage overfloden av poster om dagen, men nå er bilen EU ok og da kan jeg fikse resten av småtteriet som ikke koster all verden og kansje jeg får den igjennom en EU til) Venstre foran har begynt å pipe, AUTODOC har 38% og har SKF på lager. Er det gode greier, kan rimeligere også fungere eller MÅ det være originalt? Metelli koster halvparten, men kjenner noen merket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 9, 2023 Share Skrevet Mai 9, 2023 På lager ville jeg kjøpt SKF eller andre kjente merker PIIIPower reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Mai 9, 2023 Share Skrevet Mai 9, 2023 SKF og FAG er stort sett bra, på hjullager. PIIIPower, HakonLimseth, Sand1 og 1 annen reagerte på dette 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet Mai 9, 2023 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2023 FAG var ikke på lager så da blir det SKF. Har nettopp bytta bremser og demper så da skal det ikke by på store problemer å bytte...Håper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larssoyl Skrevet Mai 9, 2023 Share Skrevet Mai 9, 2023 Holder også en knapp på FAG når det er tilgjengelig😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Mai 9, 2023 Share Skrevet Mai 9, 2023 Kjøpte en gang SKF lager og fikk ett merket med FAG. Tror der er noe samarbeid. Det var rett fra hovedlageret til SKF, ikke ebay, autodoc, koed o.l. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå