Gå til innhold

E70 3.0sd dør under kjøring

Flataas
 Share

Anbefalte innlegg

Da er den skiftet før.

Men man trenger ikke kode inn èn dyse, mener at ISTA sier man må ved skifte av 2 eller mer.

Jeg vet egentlig ikke hva den infoen brukes til, for jeg vet av flere som ikke har kodet inn, men det fungerer jo uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En dyse kan ha avvik i levert mengde (fra teoretisk verdi). Dette korrigeres ved koding. En dyse kan også bli litt dårligere over tid og det vil jo bilen fange opp på sikt, så det blir ikke 100% krise å ikke kode, men jeg ser for meg at avlesning av korrigert verdi ikke blir riktig med en ukodet dyse (så du risikerer å kaste ut en ok dyse om du vurderer "tilstanden" baserert på korreksjonsverdier).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.6.2023 den 21.34, Otis skrev:

Det er jo i bøyen på deksel som lekker og overgangen mellom deksel.

Endte opp med å ikke bytte noe plast i det store å hele da den var fin men ble en halv tube tec 7 under plasten under viskerne og under midtdekslet under😂 Men kun over motoren, utpå sidene så jeg ikke noen grunn

Alt av vann som kommer ned nå renner ut til sidene og treffer ikke motor i det hele tatt så får håpe problemet ikke oppstår igjen🙈

Byttet alt av pakninger på innsuget da de var ferdige og ikke tette, forskjellen ble merkbar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...