F00rnes Skrevet Juni 26, 2023 Share Skrevet Juni 26, 2023 Hei. Har en e61 jeg vurderer og bytte motor på. Står en 2.5l i og har lyst å bytte til 3l. Er det plug and play hva må gjøres hvilke m57 motorer kan jeg bruke går det med 535 motor eller 530motor? på forhånd takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Juni 26, 2023 Share Skrevet Juni 26, 2023 16 minutter siden, F00rnes skrev: Hei. Har en e61 jeg vurderer og bytte motor på. Står en 2.5l i og har lyst å bytte til 3l. Er det plug and play hva må gjøres hvilke m57 motorer kan jeg bruke går det med 535 motor eller 530motor? på forhånd takk for svar Du kan først lese dette: https://www.vegvesen.no/kjoretoy/eie-og-vedlikeholde/ombygging/ombygging-av-kjoretoy/ Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Juni 26, 2023 Share Skrevet Juni 26, 2023 1 time siden, F00rnes skrev: Hei. Har en e61 jeg vurderer og bytte motor på. Står en 2.5l i og har lyst å bytte til 3l. Er det plug and play hva må gjøres hvilke m57 motorer kan jeg bruke går det med 535 motor eller 530motor? på forhånd takk for svar Skal det gjøres skikkelig med 535d må du flytte abssentralen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå