MIS Skrevet Juni 28, 2023 Share Skrevet Juni 28, 2023 Hei BMW eksperter, Har nettopp kjøpt en 2022 BMW X5 45e. Er det mulig å oppgradere 676 BMW Hifi som er innstallert i bilen til Harman Kardon, eller aller helst Bowers Wilkins? Skjønner det vil koste, men ønsker først å sjekke om det i det hele tatt lar seg gjøre uten å demontere «hele» bilen. Jeg fant ikke svar på dette i andre tråder, men guide med gjerne dersom det er besvart tidligere:) mvh MIS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maverick2002 Skrevet Juni 28, 2023 Share Skrevet Juni 28, 2023 Hei, Match UP fra feks Bassbrothers skal gi meget god lyd om man har 676 HiFi originalt. https://www.bassbrothers.no/bilstereo/forsterkere/vis-forsterkere/match-up-7bmw?gclid=Cj0KCQjwtO-kBhDIARIsAL6LordHX4IX1WdxjdWuQyurLArZTLS3NDao_f-tLiSF6zFZxHXUmUd-vsIaArCkEALw_wcB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboJens Skrevet Juni 28, 2023 Share Skrevet Juni 28, 2023 Eg har ein heilt annan bil, men MatchUP frå Bassbrothers ville eg aldri bytta vekk frå! Det er ein enorm forskjell. Eg endte opp med å oppgradere subbane under seta for dei lukta brent når eg guffa på litt, men så har bilen min gått jorda rundt nokre gongar så det passa igrunn greitt å oppgradere litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 28, 2023 Share Skrevet Juni 28, 2023 @MIS Det er fullt mulig, men bilen skal plukkes fra hverandre. Du må nok regne med å betale 50-100k ferdig montert, forutsatt at man finner et komplett brukt sett til 40-50k + mva. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MIS Skrevet Juni 28, 2023 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2023 Takk for svar folkens! @saltkjelen eller andre; mener å ha lest at det er risiko for «slark» i interiøret etter demontering. Altså at ting ikke blir like bra etterpå. Erfaringer eller tanker om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 28, 2023 Share Skrevet Juni 28, 2023 9 minutter siden, MIS skrev: mener å ha lest at det er risiko for «slark» i interiøret etter demontering. Altså at ting ikke blir like bra etterpå. Erfaringer eller tanker om dette? Så sant det blir montert riktig igjen så blir det samme som det var før demontering. Men ja, hender folk gjerne knekker en klips ved demot. og så bare "lar den gå". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lysken Skrevet Juni 29, 2023 Share Skrevet Juni 29, 2023 (endret) Her må det legges til at Harman Kardon vil være en suboptimal oppgradering. Du får bedre lyd, og det langt rimeligere, ved å velge et annet anlegg. BW blir av noen rangert en liga over, men prisen for ettermontering står heller ikke her i forhold til det du får. Endret Juni 29, 2023 av Lysken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MIS Skrevet Juni 29, 2023 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2023 @Lysken takk for svar. Noe anlegg du vil anbefale? Er mest opptatt av «rent lydbilde», og mindre av høyt volum og/eller heftig bass, hvis det er relevant informasjon:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå