Gå til innhold

BMW 676 Hifi til HK eller BW


Anbefalte innlegg

Hei BMW eksperter,

Har nettopp kjøpt en 2022 BMW X5 45e. 
Er det mulig å oppgradere 676 BMW Hifi som er innstallert i bilen til Harman Kardon, eller aller helst Bowers Wilkins? Skjønner det vil koste, men ønsker først å sjekke om det i det hele tatt lar seg gjøre uten å demontere «hele» bilen.

Jeg fant ikke svar på dette i andre tråder, men guide med gjerne dersom det er besvart tidligere:)

 

mvh

MIS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har ein heilt annan bil, men MatchUP frå Bassbrothers ville eg aldri bytta vekk frå! Det er ein enorm forskjell. Eg endte opp med å oppgradere subbane under seta for dei lukta brent når eg guffa på litt, men så har bilen min gått jorda rundt nokre gongar så det passa igrunn greitt å oppgradere litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar folkens!

 

@saltkjelen eller andre; mener å ha lest at det er risiko for «slark» i interiøret etter demontering. Altså at ting ikke blir like bra etterpå. 
 

Erfaringer eller tanker om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, MIS skrev:

 mener å ha lest at det er risiko for «slark» i interiøret etter demontering. Altså at ting ikke blir like bra etterpå. 

 

Erfaringer eller tanker om dette?

Så sant det blir montert riktig igjen så blir det samme som det var før demontering. Men ja, hender folk gjerne knekker en klips ved demot. og så bare "lar den gå".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her må det legges til at Harman Kardon vil være en suboptimal oppgradering. Du får bedre lyd, og det langt rimeligere, ved å velge et annet anlegg. BW blir av noen rangert en liga over, men prisen for ettermontering står heller ikke her i forhold til det du får.

Endret av Lysken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...