Gå til innhold

ISTA+


Armanic
 Share

Anbefalte innlegg

Hvilke posisjon har du knappen på kabelen?

Ganske sikker på at den må stå slik at knappen stikker langt ut for at den skal virke på 2010 modeller. På eldre modeller(feks E46) så må knappen være trykket inn. Hvis ikke det er feil så har du feil oppsett i ISTA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutes ago, Øyvind L. said:

Hvilke posisjon har du knappen på kabelen?

Ganske sikker på at den må stå slik at knappen stikker langt ut for at den skal virke på 2010 modeller. På eldre modeller(feks E46) så må knappen være trykket inn. Hvis ikke det er feil så har du feil oppsett i ISTA.

Knappen er ikke trykket inn.

Regner med at det er feil i ISTA. Håpet noen kloke hoder som hadde sett dette før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Armanic skrev:

Knappen er ikke trykket inn.

Regner med at det er feil i ISTA. Håpet noen kloke hoder som hadde sett dette før.

Prøv dette:

https://www.car-auto-repair.com/how-to-configure-rheingold-ista-work-with-kdcan-cable/

Ikke testet selv siden jeg bruker ICOM.

 

Endret av Øyvind L.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Armanic skrev:

 

 

Yep. Første bil jeg har scannet.

Ja, da er problemet at programmet er installert feil/ mangler filer. Derfor jeg spurte om du hadde brukt det før.
Hatt samme feil før. Man kan sikkert løse det på et vis, men jeg orket ikke å leite, google overalt for og få det til og fungere, derfor kjøper jeg heller programet dønn ferdig som jeg også har nevnt her:

 

Endret av Reef89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 hours ago, Reef89 said:

Ja, da er problemet at programmet er installert feil/ mangler filer. Derfor jeg spurte om du hadde brukt det før.
Hatt samme feil før. Man kan sikkert løse det på et vis, men jeg orket ikke å leite, google overalt for og få det til og fungere, derfor kjøper jeg heller programet dønn ferdig som jeg også har nevnt her:

 

Kjøpte av samme som deg. Funker normalt nå. Takk for hjelpa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...