Gå til innhold

5 serie stasjonsvogn - maks 100.000


elx
 Share

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, sluquet skrev:

Tipper finn er beste stedet å lete hvis du har tidspress, tviler på at det er så mange av disse utenom finn med lav kilometerstand :) 

 

Er bare redd at du har rett:p  Er det noen av de du så der som virka som en god deal? Årsmodell/kmstand/pris tatt i betraktning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, elx skrev:

 

Er bare redd at du har rett:p  Er det noen av de du så der som virka som en god deal? Årsmodell/kmstand/pris tatt i betraktning?

Jeg har ikke sett igjennom annonsene og du sier jo lite om preferanser (motor / utstyr)  :) Generelt sett så vil jeg påstå at "premium-bil"  i dette prissegmentet er litt risky om man ikke er veldig nevenyttig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, sluquet skrev:

Jeg har ikke sett igjennom annonsene og du sier jo lite om preferanser (motor / utstyr)  :) Generelt sett så vil jeg påstå at "premium-bil"  i dette prissegmentet er litt risky om man ikke er veldig nevenyttig.

 

Har egentlig ikke så veldig mye preferanser. 

Ønsker helst automat, og helst hengerfeste. Men det er forsåvidt ingen krav. :) 

Endret av elx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, elx skrev:

 

Har egentlig ikke så veldig mye preferanser. 

Ønsker helst manuell, og helst hengerfeste. Men det er forsåvidt ingen krav. :) 

Kan komme med ett par anbefalinger:

Comfortseter

Hvis du skal ha diesel, gå for 6-sylinderen 

Minst s676-stereoanlegg 

En bil som har hatt service 10-20kkm mellomrom 

Personlig ville jeg unngått panoramatak, men det er selvfølgelig opp til deg hva du vil 😃

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, elx skrev:

Alt i alt tre veldig fine biler, med både fordeler og ulemper. Syntes dog det blir vanskelig å utpeke noen av dem som favoritt når jeg ikke vet hva du ser etter. 

Er m-sport viktig? Er utstyrsnivået noe som påvirker valget? Må bilen ha gått under 150k kilometer? Har du noen preferanser? 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig synes jeg den siste linken med E61 stasjonsvogn M-sport var den peneste. Men, det kommer an på hva du søker. Denne har også N47-motoren som er beryktet, kilometerstand nærmer seg dithen hvor større delebytte ofte må tas(turbo ++), så spørs det jo hva som er gjort allerede. :) Hvorfor må det være 5-serie? En annen ting er at eldre BMW koster å drifte og man burde være nevenyttig, men man får jo ikke bedre kjøremaskiner og holdes de i stand så holder verdien seg også :) Men dette vet du sikkert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Marius2002 skrev:

Personlig synes jeg den siste linken med E61 stasjonsvogn M-sport var den peneste. Men, det kommer an på hva du søker. Denne har også N47-motoren som er beryktet, kilometerstand nærmer seg dithen hvor større delebytte ofte må tas(turbo ++), så spørs det jo hva som er gjort allerede. :) Hvorfor må det være 5-serie? En annen ting er at eldre BMW koster å drifte og man burde være nevenyttig, men man får jo ikke bedre kjøremaskiner og holdes de i stand så holder verdien seg også :) Men dette vet du sikkert. 

 

Det "må" være en 5 serie pga plassen. 3 barn som skal sitte baki der, da liker jeg at de har plass. I tillegg till større bagasje rom.

Hvor går grensen på eldre bmwer? 

 

 

Endret av elx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, HakonLimseth skrev:

Alt i alt tre veldig fine biler, med både fordeler og ulemper. Syntes dog det blir vanskelig å utpeke noen av dem som favoritt når jeg ikke vet hva du ser etter. 

Er m-sport viktig? Er utstyrsnivået noe som påvirker valget? Må bilen ha gått under 150k kilometer? Har du noen preferanser? 😃

M-sport er noe jeg vil ha, men ikke et must. Har ikke noe generelle krav til noe igrunn, hverken utstyrnivå eller km. Men vil helst ikke den skal ha gått 300k. f.eks. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan forsåvidt legge til at for rette bilen kan jeg strekke meg noe i forhold til pris.

 

Og når det kommer til kilometerstand, så er jeg faktisk litt usikker når det begynner å bli "farlig" på 5 serien, noen som har peiling på det?

Endret av elx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...