Teekay1983 Skrevet Juli 27, 2023 Share Skrevet Juli 27, 2023 Hei Noen som vet hvor en kan kjøpe 5 amp sikring av den store flate typen. Finner bare 20 amp og oppover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune-K Skrevet Juli 27, 2023 Share Skrevet Juli 27, 2023 (endret) Det bør vel alle bensinstasjoner ha men du finner de bl.a. på Thansen. EDIT. Beklager så nå at det er den største typen du vil ha men hvor sitter det så store flatsikringer på kun 5A? Det gir jo ingen mening i og bruke MAXI sikringer til så lave strømmer. Det blir jo brukt fordi kontaktflatene er mye større og de derfor tåler høyere strømstyrker. Endret Juli 27, 2023 av Rune-K Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet Juli 27, 2023 Share Skrevet Juli 27, 2023 Sikker på at det ikke midi (den normale)? maxi er jo svære greier.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
t06afre Skrevet Juli 28, 2023 Share Skrevet Juli 28, 2023 (endret) Det mange ikke vet er at sikringene er fargekodet. En 5 ampere sikring vil være beige(orange/brun aktig men ikke helt) Og de finnes ikke i maxi størelse heller som du sier Endret Juli 28, 2023 av t06afre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teekay1983 Skrevet Juli 31, 2023 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2023 (endret) Er ikke sikkert norske biler har denne sikringen men den er vertfall borte hos meg. 5amp og stor størrelse som vises på bildene under. Kan være at de heter regular også i henhold til tabell over. Endret Juli 31, 2023 av Teekay1983 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet Juli 31, 2023 Share Skrevet Juli 31, 2023 (endret) Kan jeg spørre hvor dette bildet med oversikt er ifra? Utifra hva jeg finner så stemmer ikke det overens med hva du har lagt ut. Når jeg søker i BMW TIS så kommer sikring F59 kun opp på biler etter 09/2005. Der står det 5A sikring for Aerial Tuner. Biler før 09/2005 skal ha en 5A sikring på sikringsplass F77 for nevnte funksjon. Spør du meg, så virker det som om biler før 09/2005 ikke skal ha noe som helst inni der (F59). Endret Juli 31, 2023 av ///M-ini95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Juli 31, 2023 Share Skrevet Juli 31, 2023 Fant det bildet fra Bentley og det sitter jaggu en litt sær 5A der. Delekatalogen har ikke denne størrelse sikring i 5A, minste er 20A, men de på bildet så litt annerledes ut. Har du i det hele tatt terminaler der sikringa skal være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
t06afre Skrevet Juli 31, 2023 Share Skrevet Juli 31, 2023 Hvis en sikring ryker så betyr det som oftest at noe slutter å virke. Så hva er problemet som som denne sikring lager? Det kan kanskje hjelpe litt for å diagnosere problemet. En antenne forsterker trekker gjerne ikke 20 eller mer Ampere. BAre som et eksempel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå