Gå til innhold

Ny bruktbil til familie


F25x3
 Share

Anbefalte innlegg

39 minutter siden, F25x3 skrev:

Den er nettopp 6 år, burde man se etter noe nyere? 

De fleste forsikringsselskaper tilbyr motor- og maskinskadedekning inntil 10 år/200 000 km nå, så det hadde iallfall ikke jeg brydd meg om. Lav kilometerstand er ofte et sikrere tegn på lave fremtidige kostnader, heller enn to-tre års skille i årsmodell. Jeg vurderte denne bilen nøye før jeg handlet nå, men den manglet komfortseter, som gjorde at jeg droppet den. Ellers har den det meste man "må" ha. Veldig flott fargekombo og de pene originalfelgene trekker opp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, F25x3 skrev:

Har sett på denne x3-en der pris er blitt satt ned minst 1 gang. Lagt ute lenge. Mangler elektrisk førersete, og sikkert andre ting, men det er en 2018 modell til 450’ ; Finn kode 303845556 (klarer ikke kopiere fra Finn på iPhone).. 

Ja kunne presisert at nyere ikke kanskje er 2018 eller 2019 modell om man fortsatt treffer budsjett - det blir nok ikke godkjent med en mindre bil enn x3 😊 Vi er 4 + bagasje 😊 Har hørt lite om x2, skal kikke litt på den. 
edit: er ikke 2018 modell som annonsør skriver men 2017… 

edit2; prøvekjørte en 3 serie for 4 år siden og den var litt småtrang for oss den gang, men finfin bil! Kanskje verdt å kikke litt på denne også. 

 

IMG_8659.jpeg

Bilen har utstyrskode 993 Model Year by VIN, som innebærer at den tiende bokstaven/sifferet i VIN indikerer årsmodell. Her er det tiende en J = 2018. :) 

Det kan være kjekt å bruke dette VIN-kartet når du ser etter biler. :)

VIN-Year-Chart-1981-to-2040.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...