TurboJens Skrevet August 21, 2023 Share Skrevet August 21, 2023 Hadde en fin skrudag på lørdag, fekk skifta kalippera og klossar bak og smurt opp igjen bremsene foran. Når jobben var ferdig får eg ein veldig plagsom skramlelyd i forstillinga, merkar lite/ingen ting på fartshumpar, men på små ujamnhetar i vegen som kummelokk og fotgjengerfelt(!) så er det lyd. Køyrt nokre kilometer og prøvd å køyre på ting med høgre og venstre hjul og virkar for å vere høgre hjul som er problem. Har skifta komplett dempera med tilbehør tidlegare i år, sjekka at dei sitte fast i toppen. Har ikkje tilgang til grav akkurat no så ikkje fått sjekka under. Har to mistenkte, bærekuler og stabstag foringar. Stab.stag linkane er skifta. Orginale berearmar/berekuler og stabstag. Gått like under 330.000km så det er nok i ferd med å gi seg. Det er mulig det var ei svak antydning til litt ulyd før eg begynte å skru, var en tur til Hardanger forrige veke og køyrde ein del mil på noko veg som var langt under par for å seie det litt forsiktig. Kan det tenkast at berekulene eller stabstag foringane har vore litt leie og at eg jekka opp bilen på ei og ei side to ganga har lagt så mykje belastning til at det gjekk i frå knapt merkbart til heilt veldig dårleg? Har eg ikkje skurdd på anna enn kalipper og klave. Nokon som har erfaring med forstillinga på desse bilane? Å skifte stab.stag er ein vanvittig jobb ser eg. Skal på ny langtur på onsdag, så må kome meg under bilen å sjå kva som kan vere gale, vurderar å koble frå stab.stag linkane for å sjå om det vert stille då Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet August 21, 2023 Share Skrevet August 21, 2023 Dempere og tilbehør… vil det si fjærer også? De er nemlig en svakhet på F45/46. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboJens Skrevet August 21, 2023 Forfatter Share Skrevet August 21, 2023 Just now, Marius2002 said: Dempere og tilbehør… vil det si fjærer også? De er nemlig en svakhet på F45/46. Ja, det var derfor eg skifta, for å vere på den sikre sida. Komplett fjærbein foran og fjær/demper/øvre feste bak. Samt alle små gummidelar/skruar. Utruleg nok så var ingen av fjærene knekt, men eg skrur på ein annan F46 og og der rauk begge framfjærene før 150k og bakfjær på ei side bak før 200k. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dopus Skrevet August 21, 2023 Share Skrevet August 21, 2023 er vel ikke bare et løst bremseskjold da, om du har holdt på med bremsene, sprørs litt på hva som menes med "skramlelyd". Hadde "skramlelyd" på min f11 etter å byttet fjærer foran, var bremseskjoldene som hadde fått seg en killevink og røket i innfestningen rundt skrufestet, ordnet med en litt stor skive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboJens Skrevet August 21, 2023 Forfatter Share Skrevet August 21, 2023 19 minutes ago, dopus said: er vel ikke bare et løst bremseskjold da, om du har holdt på med bremsene, sprørs litt på hva som menes med "skramlelyd". Hadde "skramlelyd" på min f11 etter å byttet fjærer foran, var bremseskjoldene som hadde fått seg en killevink og røket i innfestningen rundt skrufestet, ordnet med en litt stor skive Bremseskjolda er det ikkje, det er ikkje nok masse i dei til å lage ein slik lyd. Den er både høyrbar og tildels merkbar i bilen. Litt for lavfrekvent til å vere bremseskjolda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 21, 2023 Share Skrevet August 21, 2023 Er jo bare å få jekket det opp og sjekket. På min fars F45 knakk selve stabilisatorstaget foran. Dette er hult inni. Knotete å bytte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboJens Skrevet August 21, 2023 Forfatter Share Skrevet August 21, 2023 4 minutes ago, Lars89 said: Er jo bare å få jekket det opp og sjekket. På min fars F45 knakk selve stabilisatorstaget foran. Dette er hult inni. Knotete å bytte. Jekken min har streika må kjøpe meg en ny.. Såpass, kva kilometerstand snakka vi om? Er i alle fall ikkje noko poeng i å kjøpe eit brukt sidan det er mykje jobb å skifte og om dei ikkje vare så lenge... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 21, 2023 Share Skrevet August 21, 2023 Hadde vel gått ca 110k på det tidspunktet. Fikk også havari på reimhjul på veivaksel på 120k så himla god bil... Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboJens Skrevet August 21, 2023 Forfatter Share Skrevet August 21, 2023 1 hour ago, Lars89 said: Hadde vel gått ca 110k på det tidspunktet. Fikk også havari på reimhjul på veivaksel på 120k så himla god bil... Det var ikkje så imponerande med det stab.staget akkurat, men reimhjulet er vel for ein slitedel å rekne, særleg på dieselbilar pga. den harde gangen. Har skifta på begge på rundt 200k, enkel jobb og billige deler om en passa på å kjøpe på rett plass Min har gått langt, er seriøst ein av dei beste bilane eg har hatt. Har vore noko plukk innimellom, men ikkje noko eg ikkje har fått fiksa på garasjegolvet. Den gjekk som drosje eit par år og hadde ikkje ein einaste fraværsdag pga. sjukdom (utenom noko garantijobb, eit BMW verksted som måtte ha bilen inn 6 ganga pga. defekt termostat, hadde lønt seg for meg å gje faen i garantien og heller kjøpt og skifta termostaten sjølv). Eg visste jo at termostaten var gåen, det fekk BMW beskjed om og, men dei er nok opplært til å ikkje høyre på kundane sine og skal finne ut alt på egenhånd. Ikkje snakk om å bestille inn deler på forhånd heller og det er ganske svak kundeservice - spesielt for bilar som går i næring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboJens Skrevet August 22, 2023 Forfatter Share Skrevet August 22, 2023 Prøvde å sjå litt i går, fann ikkje noko åpenbart gale. Stabstaget virka solid og ikkje knekt. Alle foringane såg heile og fine ut. Prøvde å bryte litt på berebruene for å sjekke kulene men fann ikkje noko. Film.. Desse kumlokka er veldig bra tilpassa til asfalten, var renovert i fjor trur eg. Bråka noko infernalsk på brusteinen 😂 20230822_092941.mp4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet August 22, 2023 Share Skrevet August 22, 2023 Har du sjekket understellet med bilens vekt på eller i "fri luft"? Vært borti at slike lyder er mye vanskeligere å finne når bilen henger i lufta. Prøv å få noen til å hjelpe deg slik at en kan gynge bilen frem og tilbake, imens kravler du under sågodt det lar seg gjøre. Sett fingerne på diverse komponenter og kjenn etter bevegelser/lyd. Har hatt suksess flere ganger på den måten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboJens Skrevet August 22, 2023 Forfatter Share Skrevet August 22, 2023 Sjekka den på bakken først, har og hatt den inn på grava i dag og sjekka både med vekt og uten vekt på forakselen. Fann ikkje ut av det. Sjekka og såg over alt. Men detta er flaut, sjølv om alt hang fast så viste det seg når eg skrudde av hjulet at klaven til bremsekalipperen på høgre side ikkje hang skikkeleg fast, var vel omtrent ei 1/4 omdreining på skruane. Hadde aldri forestilt meg at noko slikt kunne lage ein slik lyd, så flau av eget arbeid er det eit lite plaster på såret at det i alle fall var ein billig fiks. Stabstag og foringar ser veldig bra ut, foringane til bærebruene og. Men eg sitte igjen med ein svak svak antydning til noko lyd endå, var sikkert den eg mistenkte eg hadde høyrt før helga så til neste pkk så kan eg sikkert skifte eit par bærebruer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå