sveigis Skrevet 21 timer siden Forfatter Skrevet 21 timer siden 30 minutter siden, Olaandref skrev: Var det så kaldt at de brukte byggskum rundt dørene Jan? 😅 Det var ikke så galt nei 😅😅,men det bildet her er fra laffe og kulden han har vært i 😊
Olaandref Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden 3 minutter siden, sveigis skrev: Det var ikke så galt nei 😅😅,men det bildet her er fra laffe og kulden han har vært i 😊 Ja, jeg var litt rask på avtrekkeren der sveigis reagerte på dette 1
Fredrik 90 Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden @sveigis Det kan nok stemme, min gamle E61 545i går på Birkeland. Sjeldent jeg selger bilene mine såpass "lokalt". Han snakka om at han ville ha mer lyd når han kjøpte bilen ja. sveigis reagerte på dette 1
sveigis Skrevet 10 timer siden Forfatter Skrevet 10 timer siden 6 timer siden, Fredrik 90 skrev: @sveigis Det kan nok stemme, min gamle E61 545i går på Birkeland. Sjeldent jeg selger bilene mine såpass "lokalt". Han snakka om at han ville ha mer lyd når han kjøpte bilen ja. Akkurat ,men bilen var /så hel og pen ut enda.
Fredrik 90 Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden 4 timer siden, sveigis skrev: Akkurat ,men bilen var /så hel og pen ut enda. Det er godt høre, han hadde tre andre E61 stående også så man kan vel si at han var entusiast. Voksen kar i 40 åra, trodde jeg endte opp med å måtte selge denne også til en ungdom men den slapp med skrekken. Første 545’en min har stått avregga i flere år nå, står vel i deler en vei tenker jeg. Synd fordi det var en steika bra bil mekanisk. sveigis reagerte på dette 1
sveigis Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden Da var man inne etter mange timer ute i solen 😊 Som sagt jeg ville gå gjennom delene mine hva jeg fikk med og ikke og for å si det enkelt ,her er deler som er verdt litt både for meg som deler og i penger . Avsluttet jo igår med en lett shine av calipere ,men tok de ut nå før idag og ville prøve og få de enda finere . Klare for mer shine : Etter en rask runde med rondell og stålbørste ble de bedre enn de var og gadd ikke mer : Ferdige : Alle nipler og slanger løsnet greit heldigvis 😊. Branketter derimot de skal jeg sandblåse pluss andre deler . Så gikk jeg løs på denne sensoren her : I kjent stil rustet fast så her måtte man fikse: Fikk nippet av arm uten å ødelegge stag og gjorde kulen gullende ren samt fett og vipps: Festeanordning til denne var i stykker . Skal egentlig stå noe stål med gjengehull men det var borte . Det fikset jeg med å fylle hull igjen med og smelte strips . Planen da er å bruke 4,8 x25 treskruer der jeg har smeltet igjen. Så tenker jeg det holder : Før fiks: Og jeg kan ikke kaste ting som er iorden …. Selvsagt kunne jeg kastet bremsebånd ,men når de er som nye og passer jo to av bilene her ,etterhvert tre så fikser vasker jeg de : Og vips som nye 😊 Alt av monteringsdeler har jeg og . Disse her ble pusset : Ferdig lakkert : Små ting som gjør at ting er trivelige montere . Her er noe mer som jeg fikk med : Og for den observante her ,så ser man der er bolter og skiver tilog justere bakstilling noe som er gull da dette er dyrt og kjipt å bruke penger på . Sensorer som ser hele ut og. Igjen ting som er iorden skal strekkes og disse her fikk lakk. Før : Ble pusset og mattet og ferdig lakkert: Disse kommer det bedre bilder av når de er tørket 😊 Jeg må si det rett ut at idag var det gøy å være ute igjen som normalt for meg : Deilig vær og styre med små ting : Som nevnt skal jeg sandblåse disse nå snart da disse ikke er reddbare uten : Ja dere ,håper ikke det sklir helt av her nå da jeg begynner og bruke litt for mye tid på detaljer som ikke er vits 😅😅,men sånn er det jo . Greit og vite for den som kjøper bil hvertfall en gang . Så var det ekstra stas idag og holde på ute og det er det en stor grunn til . Det er denne uken nøyaktig et årsiden jeg ble skrevet ut fra Rehab i Kristiansand og glemmer ikke når jeg kom hjem da 😩 Satt i sofaen delvis lam og ødelagt psykisk uten førerkort og var rett og slett deppa … Nå et år etter førerkort tilbake og kan gjøre det jeg liker best og det er ikke en selvfølge overhode . Selv om jeg virker noenlunde normal etter alt ,så har jeg og mye tanker på det som skjedde ifjor ,noe som er normalt . Heldigvis tenker jeg mest på å få kjørt grønn og blå bil i år . DET blir bedre enn alt 🥰 KMT reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå